DJ_Dark Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Bugge Muri-Essediri-Lustig Zajic-Borges-Singh-Eikrem Ujah-Mush-Børven Fagermo Leder- og vinnerlaget! Endret 1. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fagermo... FAGERMO?! Visste du ikke at poengberegningen til managere er vektet med en skalar K'? Dersom du velger Fagermo er denne -∞. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ... velger du Fagermo vil du få minus uendelig poeng. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skulle ønske førsterunden telte, da hadde jeg hvertfall ledet enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ... velger du Fagermo vil du få minus uendelig poeng. Hvis jeg skulle valgt spillere etter kun hvem jeg likte hadde jeg slitt med å få stille lag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Runden starter fredag ja. Vanskelig å venne seg til. Jaja, samme lag denne uka da. Prøverunder fortsatt, så er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Runden starter fredag ja. Vanskelig å venne seg til. Jaja, samme lag denne uka da. Prøverunder fortsatt, så er ikke verdens undergang. Feil. Spillet startet for alvor i går kveld. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Alle tror det er to prøverunder i år og. Glad jeg leste meg opp på det der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Klag så mye dere vil, men Fagermo henta hjem 11p. Endret 4. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Bytte. Ojo inn på laget, Børven ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hvem er denne Andrea som har fått en ganske grei luke ned til oss andre? EDIT: Tipper det er Lucky Luciano som leker med resten denne sesongen også. Endret 5. april 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Alt slo feil for meg denne runden iallefall :\ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Bytte. Ojo inn på laget, Børven ut Hvorfor dette? Børven hadde både assist og mål forrige kamp. Ojo er en jojo. Du vet aldri hva du får med han. For min del holder jeg glatt på Børven. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Får si meg fornøyd med runden, selv om det selvsagt er kjipt å ofre Djurdijc til fordel for Sørum i siste liten. Er iallefall i rute. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ojo har blitt kåret til banes beste i to kamper på rad og jobber sterkt gjennom hele kampene både offansivt og defansivt. Han har riktignok ikke bevist så mye over lengre tid enda, men man må gamble litt i slike spill. Børven har ikke vært dårlig, det er bare det at Ojo har vært bedre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Holder meg til det mislykkede laget jeg valgte ut aller først hele sesongen jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er også min taktikk. Laget mitt skal holde god standard... om de bare fuckings presterer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ojo har blitt kåret til banes beste i to kamper på rad og jobber sterkt gjennom hele kampene både offansivt og defansivt. Han har riktignok ikke bevist så mye over lengre tid enda, men man må gamble litt i slike spill. Børven har ikke vært dårlig, det er bare det at Ojo har vært bedre. Bare vent sier jeg bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå