Anonym234 Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Nå har de fikset det, bytter stenger om noen timer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Takk for at du sa ifra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Angra med en gang jeg skrev det. Men jeg er snill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Blir noen av kampene utsatt? VIF-kampen muligens? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Tviler på det, får iallefall ingen informasjon om det i dag tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Virker som Start - Molde i dag kan bli utsatt. Jævla flott mtp at jeg har 3 M****-spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Da synes jeg man skal stryke denne runden helt fra TV2 sin side. Det er ikke riktig å ha slik fokus nå, på om at man er "redde" for at man skal miste poeng pga utsatte kamper, da synes jeg som sagt at TV2 må stryke hele runden. Jeg bor selv i Oslo og har flere kjente som jobber i VG og rundt deromkring og som "heldigvis" er lettere skadet.. Hvis slik er tilfellet, at kamper avlyses, synes jeg vi skal ha en "sørgerunde".. La oss ta kontakt med TV2 ved et slikt tilfelle. Endret 22. juli 2011 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Fotballfredag Vi kan nå bekrefte at kampen blir avlyst. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Regner nesten med at hele runden avlyses og dermed strykes, noe annet hadde vært veldig rart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Selv om jeg er i Trondheim for å se på kamp håper jeg nesten at den blir avlyst. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Er det ikke meningen at vi ikke skal la oss affisere av slikt? Skjønner likevel godt at det blir veldig rart. Kan liksom ikke synge dommerjævel eller noe sånt. Fotball betyr ganske lite i en sånn sammenheng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Jo, man kan jo si at vi en slik situasjon burde søke tilhørighet til hverandre, og ha slike evenementer der vi kan samles og oppleve noe som har en helt annen karakter enn de grufulle timene det siste døgnet. Samtidig har NFF utsatt hele runde 17, noe som jeg mener er det eneste riktige å gjøre akkurat nå.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2011 Hvem er det som står bak TranseBamse, egentlig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 So close, DJ_Dark! Hehe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Hvorfor kastet jeg ut Nosa? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Hvorfor fikk ikke jeg med meg at Nordberg var ferdig i Haugesund og skulle tilbake til RBK. Og dumme Ciljan som ble skadet og ikke fikk spilt forrige kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 So close, DJ_Dark! Hehe. Hva? Jeg satt i 170 minutter av denne runden og irriterte meg at jeg hadde Nosa på laget. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Så du heia på TIL i Tippeliga-tråden Jeg hiver innpå et par LSK'ere neste runde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Litt teit det der, men sånt skjer. Sleng på et par fra LSK ja, så tar jeg mine ut. Samme med Forren. Hvor lenge skal han være skadet egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå