nokia963 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Prøver Jarstein i mål, tror han sanker mye poeng i år:) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Lag er oppe. Målet er å knuse Latias og DJ. GAME ON Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Målet er å knuse Latias og DJ. GAME ON DJ tar du lett, men meg? Begynt å tro på julenissen eller noe? Eneste som kan være min nedgang, er at jeg mest sannsynlig kommer til å glemme fristen ofte. Blir ikke lett å vende seg til disse fredagskampene! 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke så høy på pæra nå Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Det er vel strengt tatt du som burde roe deg ned. Var det ikke du som tapte et veddemål mot en United-supporter her inne for et par år siden? At du ikke har lært enda! :!: 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det var søppel det, ikke meg. Bare vent å se. Jeg har knakende tro på laget jeg har funnet. Oppskriften er klar. Jeg ser faktisk ikke en svakhet i laget mitt. Utrolig så mye penger man har å rutte med. Just you wait. Your going down! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg knuste deg i fjor, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg knuste deg i fjor, Latias. Hehe, ikke rart da. Jeg byttet ikke en eneste gang etter VM-pausen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, det er ikke det. Poenget mitt er at du ikke trenger å være så kjepphøy, det skal ikke så mye til for å slå en fyr som brukte Moa og Marcus Pedersen hele andre sesonghalvdel. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da er også jeg med. Dette er første gangen jeg prøver dette, så jeg har absolutt ingen forventninger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Føler det blir mer krig i klasse-ligaen jeg er med i enn denne her. I to dager når har vi peiset på med alt mulig for å psyke ut de andre og få dem til å velge mindre god spillere osv. KRIG!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da har jeg meldt meg på med FK Nidaros. Finnes det noen oversikt over hvilke spillere som er skadet? Litt dumt om halve laget ligger hjemme med lyskestrekk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er det som er synd med TL-manager. Du må finne ut sånt selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Har ikke peiling på hvem som er skadet eller ikke, så ikke skyt meg om jeg har noen skadde med. Larsen Forren - Parr - Skjønsberg Eikrem - Singh - Fellah - Henriksen Prica - Stokkelien - Nevland Manager: Tørum 1 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Eikrem, Bugge Pettersen og Solskjær er i aksjon fra mitt lag i dag, håper det går veien. edit. Bugge Pettersen Bjørdal - Korcmar - Nordvik - Parr Kara - Eikrem - Henriksen - Borges Guastavino - Børven Manager: Solskjær Endret 18. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sahlman Lustig - Stoor - Björck - Larsen Borges - Singh - Barrantes - Igiebor Prica - Berre Manager: Deila Vinnerlaget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Eikem, Bugge Pettersen og Solskjær er i aksjon fra mitt lag i dag, håper det går veien. Er ikke så viktig i dag, dette er bare en prøverunde. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Bugge Pettersen Larsen - Høgli - Parr Singh - Bjarnason - Borges - Kara Bakenga - Prica - de Lanlay Trener: Solskjær Endret 18. mars 2011 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå