1915 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 kjøpte meg lenovo g656 i forrige uke. og fikk den på fredag i forrige uke. og idag sluttet den å lade batteriet :S den ladet batteri helt til idag da jeg skulle bruke den. da står det "koblet til, lader ikke" :S hadde samme problemet med min gamle lenovo n300 som er 4 år gammel men det brydde jeg meg ikke om. irriterer meg at det ikke funker på denne som er NY. har heller ikke lyst til å må sende den inn igjen ;o har prøvd å tatt ut batteriet og satt det inn igjen og restartert pcn flere ganger men hjalp ikke. hva nå? takker for svar. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spørsmål nr 1. Er det strøm der du er? Spørsmål nr 2. Er den tilkoblet strøm nettet, og får du strøm andre steder? Om det kommer strøm inn til maskinen, så er spørsmål nr 3. Om maskinen er kjøpt på nett, så send den tilbake. Om du syns maskinen er grei og du liker den, så krev en ny maskin tilbake, eller pengene tilbake - øyeblikkelig. Sørg for å sjekke serienummeret, slik at du ikke får samme maskin tilbake. Om den er kjøpt i en fysisk butikk, så dra dit og krev ny maskin. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 kjøpte den på mpx.no skal klage og vill ha ny. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) kom plutselig på at den ladet helt fint som den skal helt til jeg tok windows update og da installerte WU SP1 for w7 og da lader den kunn til 80 % lurer på om det kan ha med den å gjøre? pga før jeg installerte sp1 så lada den til 100 % hvordan avinstallerer jeg sp1/sp2 i w7? Endret 12. mars 2011 av 1915 Lenke til kommentar
Thorbear2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei. Hadde samme problemet med min nye Lenovo yoga 2 Du må avinstallere strømstyrings programmet, Da jeg valgte att jeg bruker den hjemme, med støm sparing uten strøm. Starta problemet. Avinstallerte programmet, etter det fungerte ladinga fint.Installerte programmet igjen. Lada fint. valgdte hjemme bruk. Problemet dukka opp igjen. Sletta det igjen. Fungerte fint igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå