Kamuflasjelampe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Sit på gjerdet mellom desse to, begge skal yte bra i forhold til pris. Sonyen skal ha bra svartnivå etter det eg har lest. Skal hovedsaklig spelle Wii på den. Nokon som har kjennskap til desse to Tvene? sony kdl40bx400 Samsung Le40C535 Lenke til kommentar
Mentol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Samsung 40" LCD-TV LE40C535. Funker mye bedre til Wii, og til TV. Du skulle visst hvor mye de tykke svarte linjene i sidene på Sonyen irriterer. Har dårlig erfaring med det uansett, pleier som regel og skape mye stress. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 I den prisklassen der, hadde jeg heller gått for TXP42C3E. Glattere bevegelser og bedre bevegelser. Ligger på rundt 4k. Men hvis du ikke vil ha plasmaskjerm, så hadde jeg foretrukket Samsungen av de to nevnte. Bare husk at skal du game Wii, så legg av et par hundrelapper til en komponentkabel. Forskjellen fra kompositt til komponent er alpha omega på dagens flatskjermer. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Komponentkabel er viktig ja, mykje mindre støy i bildet og betre farger. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Gikk for Samsungen og har ikkje angra eit sekund. Konge med wii, og fabelaktig til SD tv. Det mest overaskande var det gode svartnivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå