cyc Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei. Har noen xvid filmer som driver å "hakker". Når jeg spiller de så går liksom bildet frem og tilbake. Dette skjer bare på noen av filmene. andre filmer funker fint som snus. Jeg har kjørt gspot og den sier no problems. PS. jeg har mer enn kraftig nok maskin til å takle dette. Har innstallert k-lite codec pack.. samme der sld codec pack ... samme der Noen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Kjør den tweaken. Ellers så syns jeg at K-Lite codec pack ikke er noe spessielt. Holder meg til GordianKnot.CodecPack.1.3. Edit: Det å bytte avspiller kan kanskje også hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hos meg hender det at bildet glir fint, men lyden henger litt etter. Veldig irriterende Det skjer bare på noen få filmer da. Som oftest Xvid og DivX filmer. Vet ikke hva det kommer av Jeg bruker DivX Player 2.1 med DivX Pro Codec + WMP med Xvid Codec . Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg ser de alle filmer uten problem. har heller ikke den kraftigste maskinen. Jeg har kjørt inn nimo codec pack, altid den nyeste xvid og ffdshow. Jeg ser alle mine filmer best i bsplayer. Håper det kunne hjelpe deg. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå