Gå til innhold

Hjelp til effektar på heimeside

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har prosjekt i IT 1, og skal lage heimeside for eit fjelløp. Desverre er kreativiteten min bedre enn det praktiske meg, så trenge litt hjelp! Først og fremst vil eg vite om ideane mine er urealistiske sjølvsagt. Her er greia:

Er ein slags animasjon. Tenkte å ha ei pil som stiger oppover (som om den følger ein fjellsti), og underveis stoppar den. Når den stoppar vil eg at ord som forbindast med turen (som sosialt, sprekt og opplevelse) skal dukke opp, saman med eit bilde som passar til ordet. Vidare vil eg at ordet skal forsvinne, MEN bokstavane O i sosialt, P i sprekt og P i opplevelse skal følge pila vidare oppover. Til slutt skal pila stå på toppen, vendt skrått oppover med bokstavane OPP liggande på seg. Pila skal ikkje bli lenger, men alltid ha den samme lengda utan å "legge spor" etter seg :)

Det var den skriftlege beskrivelsen. Eit bilete til hjelp:

post-179845-0-28722700-1299688685_thumb.jpg

(teksten "OPP" skal stå i lik vinkel som pila. Alle plassar pilspissen er markert skal den stoppe)

Håpe eg ikkje er urealistisk!:p

Går som sagt IT1, og har heile CS3 pakken tilgjenglig (ikkje nyare versjon, nei)

All hjelp gjer meg begeistra!

Endret av Skrapelodd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig å animere med Javascript eller HTML5, men det blir litt vel mye kode for en illustrasjon som dette. Jeg tenker dette er et av stedene det er bra vi har flash. Men jeg er nok for dårlig i flash til å hjelpe noe mer enn det, dessverre. :)

Lenke til kommentar

Prøve meg litt i flash no, men ser eg slite litt med 'flyt' i bevegelsane om du skjønne. Litt ny i flash, så er ikkje så altfor god. Men tusen takk ivertfall!

Du veit ikkje om nokon her som kan det? Eventuelt ein plass eg kan sjå meir om det? :)

Lenke til kommentar

du kan ikke animere med html5, men css3 derimot.

Sant du kan animere med CSS3 og ikke HTML5. Jeg tenkte mer HTML5 canvas animering. Det bruker jo JS, men har vel foreløpig bedre støtte enn CSS3-animasjoner etter det jeg har forstått...

Poenget mitt er uansett at det antakelig er lettere å lage en animert graf / illustrasjon i flash enn å lære seg et programmeringsspråk for å skrive den for hånd.

No er det Flash eg har tilgjengelig då, og ikkje særlig mykje anna (CS3-pakken), så skulle jo helst ha gjort ting i Flash :)

For disse alternative metodene vil du i stor grad kunne klare deg med javascript/jQuery, som du kan skrive i notepad. Du trenger altså ikke noen egne programmer for dette. (Muligens et program for grafikk, men du har jo Photoshop i CS3-pakken :=)

Lenke til kommentar

Har selv IT 1 og akkurat begynt med flash. Du har nok boken "Flash Professional CS3", sammen med Dreamwiever CS3 osv. Kapittel 5 har endel om animering i flash.

Er ikke alt for vanskelig å lage den animasjonen agrimsrud viste i flash.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Eg må vel nesten gjere endå eit forsøk på å få det til. Har eit bilde eg skal lage animasjonen på, men det er vel ikkje noko problem.

Men ein ting eg lurar på, når du lagar eit nytt Flash prosjekt, så får du opp ei kvit rute (som i tegneområdet i Paint, Photoshop osv.), men her kan du tegne utanfor ruta. Så kva funksjon har ruta eigentleg?

Animasjonen din agrimsrud er vel nokenlunde eg er ute etter faktisk, ja! Så då er det ikkje for vanskelig vil eg tru? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...