theif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei, dere som faktisk har litt peiling på internettet osv.. Jeg vil bare starte med litt background info først. Jeg blogget for ett år siden, hvor jeg da hadde blogget ganske lenge og var faktisk blant topp 40 der. Men alt under topp 10 er egentlig ikke noe bra i mine øyne. Så har jeg nå startet igjen og lurte på hvordan jeg kunne laget meg rask reklame? For bloggen da altså. Ja veit om facebook osv, men har tenkt å holde vennene mine litt utenfor den i starten så jeg slipper å snakke om den så fort da jeg akkurat har startet igjen. Har fått litt hjelp av gamle lesere på blogg.no til å laste den opp på dems blogger osv, men er så og si tom for ideer nå i første runde. Trenger bare noen tips til raske reklame steder som f.eks store forumer? eller noe før jeg blander vennene mine inn i den, orker ikke å ha en "low" blogg før den vises frem for mine nærmeste om dere skjønner. Takk for all hjelp jeg får! G18 Tørr heller ikke å legge den ut her som reklame, tenker at jeg da blir tatt for spam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå