Geir1986 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei. Jeg har bestilt et par legemidler fra utlandet (de er lovlige og bestilt fra et EU-land). Nå fikk jeg dette brevet i posten: Jeg bestilte dette via postordre og har verken kvittering eller faktura, så hva bør jeg gjøre? Jeg vil helst ikke at posten roter i pakkene mine, så en måte å fortolle dette selv hadde vært greit. Kan jeg bruke forenklet fortolling på pakker med legemidler? Hvordan fungerer det i så fall? Jeg har hørt at andre bare ringer eller sender epost til posten med verdien til pakken, men vil det være mulig i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har du ikke ordrebekreftelse eller noe ? Da ville jeg sendt e-post til Privatfortolling [at] posten.no Der kan du skrive hvor mye de koster, hvilke legemidler det gjelder og at det er en post ordre. Skriv også riktig verdi på hvor mye du betalte. Lenke til kommentar
Geir1986 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg fikk en bekreftelse på at ordren var mottatt, men den inneholdt ingen informasjon om produkter eller beløp. Får sende epost og håpe de ikke gjør seg vanskelige. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvis de gjør seg vanskeligere kan du be de du kjøpte legemidlene av sende over faktura på epost så videre sender du denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå