Cepherit Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hoy! Jeg har da spillt Mount&Blade en god stund no, å det har aldri crashet før. Når jeg lastet ned å begynte med en mod som heter Sword of Damcoles, snudde dette. Det skjer ofte, men jeg kommer meg ikke noe sted for jeg er i en battle, og hver gang jeg vinner denne battlen så crasher det. Noen som vet hva jeg bør gjøre? (Se bildet under.) Endret 9. mars 2011 av Hoooody Lenke til kommentar
Mentol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Prøv og lage en backup av spillet, slette modden og starte en ny save. Hvis det er pga modden så burde dette fikse det. Hvis ikke, så kom tilbake med hvilket system du bruker som f.eks Windows 7. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg bruker Win7 32bit. Det er pga. modden. Jeg spiller mange andre mods også, det er ikke noe problem da. Lenke til kommentar
Mentol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noe webside til denne her modden? Jeg går utifra at enten så er den ikke kompatibel med versjonen av spillet, eller Windows 7. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Sword of Damocles Lenke til kommentar
Mentol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tviler på det er mulig og fikse. Det er definitivt en feil fra deres side. PROBABLY UNFIXABLE (ENGINE RELATED) # C++ runtime errors. First thing to do is verifying/updating directX and your windows .dll files (some anti-malwares/spywares/virus may have altered them). "Første ting å gjøre er å verifisere/oppdatere directX og dine windows .dll filer (noen anti-virus/spyware/virus program kan ha modifisert dem". Det der er så og si [nesten] umulig å gjøre å verifisere hvert eneste .dll fil i Windows. Ikke vits. Siteringen er fra http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,132692.0.html?PHPSESSID=4vhar80m5t2mp3g5tvfgqfrlf3 Altså, tittelen på der problemet ditt ligger er "Probably unfixable" noe som ikke lyder godt. Beklager, tenker du får lete etter andre mods :\. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Jaja... Takker for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå