Gå til innhold

Spørsmål rundt Akam's spørreundersøkelse

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Jeg har valgt å svare på deres nåværende spørreundersøkelse. Men jeg lurer på hva som er hensikten med denne. Altså masse spørsmål rundt diverse nettbutikker, mobiltelefoner og spillkonsoller. Hvilken relevans har dette til foto & video egentlig? Eller videreutvikling av Akam som nettside?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

masse spørsmål rundt diverse nettbutikker, mobiltelefoner og spillkonsoller. Hvilken relevans har dette til foto & video egentlig? Eller videreutvikling av Akam som nettside?

Innhold har markedsverdi bare for å danne en tilstrekkelig interessant kontekst for å selge reklame, dessverre. Og da er leserenes preferanser og innkjøpsplaner interessante :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Den er jo god, det har jeg jo skjønt. Men jeg antok at når man setter opp en spørreundersøkelse for en "fagside" som Akam er, så ville hovedvekten av spørsmålene dreie seg rundt foto/video relaterte ting. Og ikke hvilken bredbåndleverandør jeg bruker eller hvilke spillkonsoller jeg besitter. :) Det var faktisk forsvinnende lite foto/video i denne undersøkelsen gitt..

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjenner følelsen. Jeg har begynt å svare på sånne flere ganger, men gitt meg når jeg innser at det ikke er verken innhold eller presentasjon man er ute etter tilbakemeldinger på. Jeg har helt sluttet å klikke meg inn på dem, eventuelt til jeg ser dem omtalt som spesielt interessante.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Er enig med deg.. jeg skyr unna spørreundersøkelser på nett, alla denne typen til Akam her. Så tenke jeg måtte bare prøve (og jeg fullførte den), bare for å sitte igjen med en følelse av; "hva var det jeg besvarte nå?". Det kan umulig ikke ha noe med utviklingen av Akam som nettside iallefall.. følte at jeg ikke var i målgruppa her, og hva var målgruppa forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det står jo tydelig "hjelp oss å bli bedre" med en enda tydligere Akam logo. Da får de heller presisere at det er Tek-nettverket de er ute å samle inn kroner til.. og ikke starte en spørreundersøkelse om mine brukervaner på Akam, så stiller man masse spørsmål om alt annet enn foto/video! Det må da være likegyldig for Akam hvilken spillkonsoll eller nettleverandør jeg bruker? :hrm: Det som måtte være av interesse for Akam er hvilke kamera(er), objektiv(er), bildebehandlingsprogram(er), stativ(er), blits(er), fotobagger jeg har, og hva jeg planlegger kjøpe/oppgradere i tiden fremover..

Lenke til kommentar

Det står jo tydelig "hjelp oss å bli bedre" med en enda tydligere Akam logo.

Går du inn på amobil så dukker det opp samme spørsmål med en tydelig amobil logo ...

Men selve undersøkelsen er identisk.

Da får de heller presisere at det er Tek-nettverket de er ute å samle inn kroner til.. og ikke starte en spørreundersøkelse om mine brukervaner på Akam, så stiller man masse spørsmål om alt annet enn foto/video! Det må da være likegyldig for Akam hvilken spillkonsoll eller nettleverandør jeg bruker? :hrm: Det som måtte være av interesse for Akam er hvilke kamera(er), objektiv(er), bildebehandlingsprogram(er), stativ(er), blits(er), fotobagger jeg har, og hva jeg planlegger kjøpe/oppgradere i tiden fremover..

jeg er helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...