mr. brum Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Thermaltake Chrome Orb på en Athlon 900, vifta smeltet rundt viftefesten og tiltet nedover. Viftebladene sitter låst mot kjøleribbene på Orb'en. Har aldri hørt at dette har hendt før. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hadde du noen slags temperaturmåling på cpuen? :wink: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 den kjølern er ment for chipset og gpu ikke en athlon 900!!!! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Chrome orb`? Den er vel ment for CPU? Veit at blue/orange/crystal orb er for chipset/gpu, men chrome? Er en del som har brukt den til gpu, men det er jo noe helt annet :wink: Selv om det sikkert ikke er den beste kjøleren du kan få tak i til en Athlon 900, så trodde jeg da den var ment for CPU? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Høres ut som en garantisak... chrome orb er for prosessorer ja... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DU0462 ja det er den Lenke til kommentar
mr. brum Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Chrome Orb er for CPU, ble opprinnelig kjøpt for en Duron 600. Bruker du den til chipset så blir den verdens største chipset-kjøler. Det hadde vært en garantisak, om ikke lettere modifikasjon måtte til for å smette den ned på Abit KT7-Raid. Dreiv å gjorde om AVI til MPEG så CPU belastninga var på 100% i lang, lang tid. Hadde ingen software installert for å måle temp akkurat da. Den klikka 30 min før butikkene stengte på lørdag, så jeg måtte halse ned på nærmste sjappe og jeg endte opp med en Akasa Silver Mountain. Den bråker noe helt for j..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå