Narsissisten Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det var den 1. Mars og jeg ble i dag godkjent for 2 bataljonen/grensevakt med mulighet for tjenestegjøring i utlandet. Vil gjerne ha fallskjermjeger. Når kan jeg søke igjen? Kan jeg søke midt i tjenesten? Takk! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) EDIT slett Endret 9. mars 2011 av Donnie Darko Lenke til kommentar
HOK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Fallskjermjeger som fgtj har du ikke mulighet til å søke når du er halvveis i en annen tjeneste. Det eneste som vil gå da, er at du går ferdig ordinær fgtj for så å søke spesialjeger eet. Om dette er noe du vil gjøre, vil jeg anbefale deg GSV som fgtj. Her vil du få mye trening med sekk og få litt feeling på jegertjeneste. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ... Eller marinejeger, kystjeger og kavesk i pbn \ 2.bn som i synkende rekkefølge gir en MEGET god feeling på jegerfølelse. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Marinejeger er da nok like hardt som spesialjeger... Søknadsfristen for Fallskjermjeger har allerede gått ut. Evt. må du kontakte VPV og forklare de situasjonen, også blir det opp til de om de lar deg utsette fgtj. slik at du kan søke HJK til neste år. Men jeg vil ikke anbefale dette fordi Fallskjermjegeropptaket er ekstremt hardt, og du har ingen garanti for å komme inn. Jeg vil heller anbefale deg å starte i 2. Bn/GSV, og hvis du er fornøyd etter endt tjeneste så kan du heller fortsette i Forsvaret etter det. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Søk selv om fristen er gått ut, det er alltid en sjans om du er en god kanidat for HJK. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ... Eller marinejeger, kystjeger og kavesk i pbn \ 2.bn som i synkende rekkefølge gir en MEGET god feeling på jegerfølelse. + BK-OP i 2bn/pbn, men slik jeg forstod det av TS stod det mellom GSV og 2bn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå