Ed Hunter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ikkje siste gong desse filmane kjem i samleutgåve... Tenker meg når begge The Hobbit -filmene er ute på blå, kjem det ein stooor boks! Får vi samme greia med først theatrical og så evt. extended release der og muligens? Endret 9. mars 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er jo litt kjipt å måtte bruke nærmere tusenlappen en gang til på LotR Extended Edition, men det må nok til etterhvert Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har faktisk ingen utgave av disse filmene så dette er jo helt perfekt. Ser ut som de blir verdt å vente på. Ser for meg at Lucas utsetter Star Wars-boksen fordi denne utgivelsen tar for mye oppmerksomhet/salg. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er vell for mye å håpe på at bildekvaliteten har blitt forbedret sammenlignet med Theatrical Edition på Blu-Ray? Kan jo lure på hva som tok så lang tid, det var jo unnskyldninger som at Peter Jackson holdt på med mer eksklusivt innhold osv osv.. Men utifra hva Amazon.com skriver så er det jo ingenting ekstra i Special Extended Blu-Ray utgaven enn det var på Special Extended DVD utgaven. Ikke at vi kan klage på mengden innhold uansett men at de har holdt tilbake denne utgaven såpass lenge uten å legge til noe mer innhold, og sikkert ikke gjort noe mer med kvaliteten så blir det litt vell mye melking om du spør meg.. Heldigvis klarte jeg å holde igjen denne gangen, så jeg ender opp med alle tre filmene på vanlige DVD, alle tre på Special Extended DVD og nå Special Extended Blu-Ray! Fantastiske filmer er de riktignok men burde finnes grenser på hvor mye du skal melke publikum syntes nå jeg. Blir jo en litt penere pris enn sistgang, da betalt jeg vell noe rundt 599kr x 3 for hver Special Extended utgave på DVD, syntes ikke 500kr for alt dette innholdet på Blu-Ray er noen stygg pris det er bare synd at de drøyer bevisst med denne utgaven i håp om at folk dobbeltdipper enda engang, og det uten å legge til mer innhold denne gangen. Men som det ble nevnt tidligere så slipper vi vell at hver film går over to disker denne gangen. De må da ha klart å få plass til filmene på hver sin Blu-Ray? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kjøpte nettopp vanlig Lotr boks på Blu-ray, men kjenner at denne skal inn i samlingen! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Siden det ikke er nevneverdig forskjell på denne boksen vs. DVD vurderer jeg å kjøpe bare de vanlige extended BD i stedet. #EDIT# Det frister nesten å gå for den utgaven. Men hvordan er det å få sendt såpass store boxsets fra dem? Muligens bedre å gå for disse per-movie Extended utgavene som sikkert er enklere å få tilsendt hver for seg. Er ingen av disse Extended per-movie samlingene ute for BD? Ellers forvirrende at noen heter "Widescreen" er ikke alle det? Endret 10. mars 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er vell for mye å håpe på at bildekvaliteten har blitt forbedret sammenlignet med Theatrical Edition på Blu-Ray? Kan jo lure på hva som tok så lang tid, det var jo unnskyldninger som at Peter Jackson holdt på med mer eksklusivt innhold osv osv.. Men utifra hva Amazon.com skriver så er det jo ingenting ekstra i Special Extended Blu-Ray utgaven enn det var på Special Extended DVD utgaven. Ikke at vi kan klage på mengden innhold uansett men at de har holdt tilbake denne utgaven såpass lenge uten å legge til noe mer innhold, og sikkert ikke gjort noe mer med kvaliteten så blir det litt vell mye melking om du spør meg Hehe, melkuing ja, det kan du trygt si. AtW Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kommer sikkert en theatrical edition med the hobbit + lotr også en ultimate extended edition hobitt + lotr 1 - 2 år etter kino releasen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så kommer alle versjonene ut på nytt igjen, bare at de er konvertert til 3D. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Anbefaler alle å se Extended version. For meg var det nesten som å se filmen på nytt! Det er veldig mye bra som de ikke har tatt med i originalene. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Så kommer 2K 2k = 1080p Les: http://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det var en opplagt tastefeil Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen gode forhåndstilbud som muligens kommer på denne herligheten? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen gode forhåndstilbud som muligens kommer på denne herligheten? CDON hadde en grei pris, 599,- Amazon/biit.no selger den for 407,- + mva og frakt Play.com selger den for 487,- + mva Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg tror jeg venter til Hobbiten er inkludert i BD Extended Edition, hvis jeg da vel og merke fortsatt ønsker å se disse filmene. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da tror jeg du kan gå i dvale i 5 år. Snx. 1 Lenke til kommentar
trondmm Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Amazon/biit.no selger den for 407,- + mva og frakt Amazon UK har gratis frakt på ordre over ca. 150,-, så du slipper den delen. Men, med mva og fortollingsgebyr så er du allikevel over 600,-, og da er det allerede billigere å kjøpe den på cdon. Tipper Elkjøp/Lefdal vil være ytterligere en hundrings billigere ved lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg