fjarle Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 ViewPad 10 er hverken fugl eller fisk. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Utgangspunktet er jeg positiv til windows 7 på nettbrett men dette var direkte skuffende. 2GB lagringsplass? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Innovative og gode men uferdige ting går som regel til helvete. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 to dårlige OS... Og én svært subjektiv mening. Det er ikke mye poeng i å presse to operativsystem på en enhet. Ser ikke for meg at det blir noe veksling, med mindre Windows-systemet blir brukt som et slags dock-system. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Win7 på nettbrett... "ok" Det er kult nok at en får et fullverdig OS, blir jo en langt mer praktisk enhet av dette, men dette er for tidlig synes jeg. Atom er ikke så gruelig sprek eller strømgjerrig. Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg har en HP Slate 500 og kan ikke si annet enn at Windows 7 fungerer glimrende på en tablet pc. HP Slate 500 har både kapasitiv skjerm som er følsom for lette fingertrykk og den har en ntrig digitizer med penn som støtter trykk og kan også følge pennen selv om den er et par centimeter over skjermen. Skjermen på 9 tommer og med 1024x600 piksler er derimot i minste laget. Jeg liker godt at enheten er liten, men enkelte programmer blir litt trangt med 600 piksler i høyden. Når det gjelder enheten som er omtalt i artikkelen så menes det nok at den har 2GB ram (som Windows 7 trenger) og i tillegg en flashdisk som jeg vil tippe er rundt om 64GB. Endret 9. mars 2011 av FOTORALF Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Åh, kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at folk skriver ordet "hverken" Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 to dårlige OS... Tssssssssssssssssssssss Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) to dårlige OS... Endret 10. mars 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Åh, kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at folk skriver ordet "hverken" "Hverken" er den opprinnelige skrivemåten, og passer inn i sammen med de andre hv-ordene, selv om det nok egentlig ikke hører hjemme der. Det var en stund et sosiopsykologisk forsøk på at hverken skulle være kontekstavhengig likt med "verken" (entallsform av verk), men siden 2005 har det igjen vært lov å skrive hverken korrekt og utvetydig. Det betyr jo ikke at du trenger like det, men jeg gjør et bevisst valg på å bruke den opprinnelige og igjen tillatte formen "hverken". Endret 11. mars 2011 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg