sifo Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ja jeg har prøvd mange porter og det fuker ikke når jeg loger meg in så kommer det en anen ip adresse en den har og når jeg bruker kabel så kommer riktig adresse Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hva mener du? Kan du forklare problemstillingen litt nærmere? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 kan du vennligs si hva som er problemet i klartekst? er det er problem med nettverkskort? IPadresser? Kabler? ISDN kort? modem? Bredband? eller hva? Lenke til kommentar
sifo Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 server program bulletprof jeg får ikke riktig ip adresse når jeg bruker adsl men når jeg bruker kabel upc så får jeg riktig ip adresse og get hjelper ikke å bytte porter Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Prøver du å koble til en server som står i nettverket eller over internet? Husk at det er forskjellige ip addresser for nettverk/internet. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Etter nattens store opprydning så har folk fortsatt ikke lært? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg