Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Når jeg snakker i mikrofonen kan jeg høre meg selv snakke og det er veldig slitsomt:( Den har ikke vært slik tidligere, det er noe som har begynt nå. Regner med at det er noen innstillinger jeg har kommet borti, men vet ikke hvilken. Noen som har forslag på hvordan jeg kan løse dette. Endret 9. mars 2011 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har du installert programvaren som fulgte med? Den har en innstilling som gjør at du kan høre deg selv. Du kan også finne innstillingen i windows. Høyreklikk lydikonet på statusbaren nede til høyre> avspillingsenheter > velg g35 micen og trykk egenskaper, så skal det være noe relevant der (husker ikke ordrett, er ikke hjemme nå) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Har du installert programvaren som fulgte med? Den har en innstilling som gjør at du kan høre deg selv. Du kan også finne innstillingen i windows. Høyreklikk lydikonet på statusbaren nede til høyre> avspillingsenheter > velg g35 micen og trykk egenskaper, så skal det være noe relevant der (husker ikke ordrett, er ikke hjemme nå) Ja, har programvaren som fulgte men, kan ikke huske at det er en slik innstilling der? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Om du venter til ca klokken 5 senere idag, så kan jeg vise deg screenshot (er ikke hjemme før da). sjekket du med det andre jeg sa? I windows altså Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Om du venter til ca klokken 5 senere idag, så kan jeg vise deg screenshot (er ikke hjemme før da). sjekket du med det andre jeg sa? I windows altså Er på jobb selv, så jeg kan ikke sjekke det nå. Er selv hjemme ved 4 tiden. Har sett i win7 også, men kan ikke si at jeg fant en innstilling som skulle rette opp dette. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Ser ut som jeg fikk løst et nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Oh okey, men til neste gang om det skulle skje: "Stemmesnutt" Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Oh okey, men til neste gang om det skulle skje: "Stemmesnutt" Det var ikke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå