Fastlane- Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har problemer med å kople til den nye Seagate Barracuda 80GB S-ATA harddisken min. Koplingene er annerledes enn på IDE harddisker, så derfor lurer jeg på hva jeg trenger for å kople til denne..? Det fulgte med en 50cm lang S-ATA kabel med hovedkortet Abit NF7-S v2.0. Men det trengs vel noen overganger eller fler sånne S-ATA kabler for å kople til? Fulgte ingenting med harddisken... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Det du trenger en den røde tynne kabelen (S-ATA), den som går fra ditt HK til HDD. Håper du har S-ATA tilkobling på HK. Deretter trenger du en overgang for strøm, en overgang mellom HDD og til den type plugg som du bruker på CD spiller/CD brenner. Det var alt det du trenger. Den røde kabelen følger normalt med HK Strømkabelen må du kjøpe utenom. Lykke til Lenke til kommentar
djises Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Du trenger en slik en. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...&GrpID=10&s=kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå