DraZeN Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Som topic sier , hva er støynivå på Sapphire radeon 9500 pro ?? Lenke til kommentar
zion3 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har dette kortet selv og støynivået er minimalt. Jeg kan anbefale dette kortet på det sterkeste 8) Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Etter min smak bråkte det mere enn jeg likte. Det overdøvde min Silent Plus Strømforskyning, 19 db cpu vifte og 2 papst 12 db kabinett vifter. Jeg byttet derfor viften på skjermkortet med en zalman heatpipe som fungerer utmerket. mvh. Xanoo Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har lest test av C3D sin 9500pro... den skal være relativt stille i hvertfall... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 kan ikke være mye ettersom viften på min Radeon 9800 pro ikke er noe serlig støyfull :wink: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg har riktig nok et Sapphire Radeon 9700 np, men forskjellen ikke stor. før jeg byttet til vannkjøling, hadde jeg standard viften en god stund. det normale støynivået var ikke plagsomt i det hele tatt. eneste som var litt plagsomt var at viften bråket en del når jeg startet opp maskinen, men da kjørte viften på full guffe. viften senker nivået litt etter litt. det ga seg når jeg kom til windows loadingen. da var nivået normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå