LoveAmiga Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Holder meg nok til FF og IE enda ja. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Brukt chrome en god stund nå. eneste minus jeg kan se er at det tar ei god stund å synce opp alle settingsene hvis jeg innstallerer chrome på ei ny maskin. Men alt annet er kjapt, kjapt, kjapt. Jeg så dette om ny versjon på hw.no nå å tenkte jeg skulle oppdatere, men chrome hadde visst oppdatert seg selv Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bruker også nesten bare Firefox. Kommer nok til å prøve nyeste Chrome. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ser bra ut på nettleserfronten nå for tiden. Firefox 4 er snart ute med 280ms på sunspider testen, og IE9 er snart ute, den også med ca. samme JS ytelse. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hm, er det egentlig noen grunn til at ikke Firefox også putter ting som innstillinger og nedlastninger i en egen tab? Et eget vindu er vanskeligere å navigere, selv om jeg alltid synes det er litt uvant når jeg en sjelden gang bruker Chrome. *lete gjennom Mozillas mailinglister* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå