Kristian86 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Verdens mest anerkjente bildebyrå søker etter nye medlemmer, men nåløyet er ikke stort. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg gidder ikke engang å søke.. da jeg kommer rett inn.. trenger litt større utfordringer enn som så altså.. Endret 9. mars 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Blir i hvertfall ikke noe fart om jeg bare sitter og klør meg på "sett inn passende kroppsdel her". Ill give it a go. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor ikke? Taper ikke noe på det uansett, og kanskje man lærer noe nytt under prosessen i tillegg? Skal vurdere å prøve i hvert fall, men har ikke mange bilder å ta av foreløpig^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det som er kjekt med denne innsendingen er at du kan sette dette som mål, ta skikkelig gode bilder fram til mai for så og håpe på det beste. Hvis du ikke blir valgt så sitter du igjen med mange gode bilder du helt garantert ikke hadde tatt ellers. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Man kan jo gjennomføre en skikkelig aprilfest i år, og så sende inn bildene som portfolio! Win! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har store planar om å laga ein dokumentarisk bildeserie om Shetland dei neste 4 vekene. Kan jo alltids ha dette i bakhodet, uten å bli altfor urealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg