Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

EU-kontroll.

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig på EU-kontroll i slutten av Januar, men er jo 2 måneders utsettelse, så den skal ha vært på EU-kontroll innen 31. Mars.

Men det jeg lurer på; Om jeg drar på EU-kontroll, og det viser seg at jeg må skifte drivknute o.l. i forstillingen, må jeg ha reparert dette FØR den 31. mars? Eller er det bare sånn at jeg må ha vært på EU-kontroll før 31. Mars også får jeg en egen frist for å reparere dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilen din blir dessverre ikke godtkjent for EU hvis ikke bilen er fiksa. Du sparer deg penger å IKKE dra til EU-kontroll når du veit at den må fikses før de kan godkjenne den. Så du er nok nødt til å reparer den før du sender den for kontrollen :thumbup:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Bilen din blir dessverre ikke godtkjent for EU hvis ikke bilen er fiksa. Du sparer deg penger å IKKE dra til EU-kontroll når du veit at den må fikses før de kan godkjenne den. Så du er nok nødt til å reparer den før du sender den for kontrollen :thumbup:

Lykke til!

Not good. :p

Har en klonkelyd på den ene siden når det kommer påkjenninger på forstillingen. Hvor vanskelig er det for bilverkstedet å oppdage slikt? Er jo ikke sikkert de greier å høre klonkingen om de ikke tester bilen selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...