Olgadolga Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skulle egentlig på EU-kontroll i slutten av Januar, men er jo 2 måneders utsettelse, så den skal ha vært på EU-kontroll innen 31. Mars. Men det jeg lurer på; Om jeg drar på EU-kontroll, og det viser seg at jeg må skifte drivknute o.l. i forstillingen, må jeg ha reparert dette FØR den 31. mars? Eller er det bare sånn at jeg må ha vært på EU-kontroll før 31. Mars også får jeg en egen frist for å reparere dette? Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bilen din blir dessverre ikke godtkjent for EU hvis ikke bilen er fiksa. Du sparer deg penger å IKKE dra til EU-kontroll når du veit at den må fikses før de kan godkjenne den. Så du er nok nødt til å reparer den før du sender den for kontrollen Lykke til! Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Bilen din blir dessverre ikke godtkjent for EU hvis ikke bilen er fiksa. Du sparer deg penger å IKKE dra til EU-kontroll når du veit at den må fikses før de kan godkjenne den. Så du er nok nødt til å reparer den før du sender den for kontrollen Lykke til! Not good. Har en klonkelyd på den ene siden når det kommer påkjenninger på forstillingen. Hvor vanskelig er det for bilverkstedet å oppdage slikt? Er jo ikke sikkert de greier å høre klonkingen om de ikke tester bilen selv? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 De kjører en liten tur med den samt de har utstyr som bryter og bednder på hjulene slik at slik slakk skal kunne merkes. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) slettet Endret 9. mars 2011 av Ole3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå