Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Hva skal jeg si..? Dævven for et flott bilde! Du får ta printe ut i A3 og henge opp på veggen! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Takk for det! Lenke til kommentar
telealf Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Meget vakkert. En klar høydare for meg. Imponerende. Liker komposisjon, og synes formatet funker. Har ikke skjerm til å få med meg hele toneforløpet, men ser bra ut teknisk. Godt jobba! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Meget bra bilde! Satt og kikket litt på nederste delen av bilde. Kan ikke helt bestemme meg hva jeg liker bedre; croppe bort de tydligste småsteinene så man beholder kun den kremete sjøen, eller slik det er nå. Mulig crop (1x1) Endret 9. mars 2011 av Epp Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Takker! Den croppen funker ikke for meg. Steinen blir liggende for lavt i bildeflaten, samt at det ble for mye himmel. Balansen i bildet ble rett og slett forringet. Min mening anyways. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Føler ikke at jeg har mye å bidra med i forhold til bildene dine KSolfjeld, men jeg kan smette inn at jeg likte den første utgaven veldig godt. Jeg synes ikke den alternative beskjæringen fungerer like godt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Takker Kaian! Meget bra bilde! Satt og kikket litt på nederste delen av bilde. Kan ikke helt bestemme meg hva jeg liker bedre; croppe bort de tydligste småsteinene så man beholder kun den kremete sjøen, eller slik det er nå. Mulig crop (1x1) Steinene kan alltids klones bort. Bedre det enn å beskjære bildet mener jeg.. Jeg har dog ikke noe i mot steinene på nåværende tidspunkt, så foreløpig får de bli.. Endret 9. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Takker! Den croppen funker ikke for meg. Steinen blir liggende for lavt i bildeflaten, samt at det ble for mye himmel. Balansen i bildet ble rett og slett forringet. Min mening anyways. Enig i det. Men jeg syns ikke det er nødvendig å klone bort steinene. Du kunne prøvd en motion blur, men tror ikke det vil fungere så bra heller. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Du er irriterende flink. Kritikk; finner intet negativt med originalbildet. Derimot mye fint, mye å strekke seg etter og inspirasjon i påvente av nytt kamera når jeg er ferdigoppspart Føler ikke for å si mer om bildet enn at det fungerer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Takker Larsenio! Håper du er ferdigoppspart snart, sånn at du får knipset fine vår og sommerbilder! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 10/10 for komposisjon. Liker at stenen er litt til venstre, nydelig komplettert av den svarte flekken til høyre. Snasen plassering av horisont, og de små detaljene som gjentatt lys rundt steinen og på himmelen og ikke minst linjene i vannet på høyresiden som peker inn mot steinen. Veldig, veldig pent. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Noen gir 10/10 for komosisjonen, som noen andre så funker den ikke helt for meg. Min mening er at bildet blir litt vell kvadratisk for meg, men er det helt 1x1? Ellers så er det noe med de steinene. Vet liksom ikke helt hvem vei jeg vil at øynene mine skal se og fokusere. Skal de fokusere på den store steinen, eller skal det inn i horisonten? Eller er det mellom de sorte paritiene i det hvite bølgeskummet? Er et flott bilde, men øynene mine vet ikke helt hvor de skal. Lenke til kommentar
Brikka Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Flott bilde. Gratulerer! brikka Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Noen gir 10/10 for komosisjonen, som noen andre så funker den ikke helt for meg. Min mening er at bildet blir litt vell kvadratisk for meg, men er det helt 1x1? Ellers så er det noe med de steinene. Vet liksom ikke helt hvem vei jeg vil at øynene mine skal se og fokusere. Skal de fokusere på den store steinen, eller skal det inn i horisonten? Eller er det mellom de sorte paritiene i det hvite bølgeskummet? Er et flott bilde, men øynene mine vet ikke helt hvor de skal. Takk for kommentar. Bildet er 1:1. Hvor skal du fokusere? Du skal selvfølgelig se bildet i en helhet. Steinen er et naturlig fokuspunkt, så kan blikket vandre rundt derfra. Steinen er plassert slik i bildeflaten at man naturlig lar blikket vandre dit. I tillegg er det linjer i sanden som peker mot/føres mot steinen. Jeg har ingen problemer med å beskue bildet. Egentlig skjønner jeg ikke hva du mener med at du ikke finner fokuspunktet. Bildet er ikke overlesset med elementer, faktisk er det veldig enkelt oppbygd med kun en stein og noen fjell i horisonten.. Endret 9. mars 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå