Gå til innhold

Brukket ankel like før førstegangstjenesten

Al3Xn

Anbefalte innlegg

hællais . æ e innjkalt te sjøforsvaret 22 mars og vil gjærne inn ,men greid jo sælvfølgele å knæk ankeln å havna på oprasjonsbole på nyttårsaft'n pga litte drøy fæsting . fekk heile 6 skruva å ei plat opperert inn i fotjæveln å nu går æ på krykka . bynne så vittj å gå litte på fotn no men bli ummule heilt bra te 22 mars . må man da ha utsættels elr e det nå muligheter for opptræning på leirn . har itjnå løst te å utsætt. å e det eventuelt nån som veit når næste inntak e? i såfall så kauk ut! :D e itj nå gira på å utsætt så ailt forlæng ! :p

Endret av Al3Xn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring innen det der siden jeg har fritak fra militæret, men var jeg deg så ville jeg ha tatt kontakt det første du gjør i morra tidlig og forklare situasjonen. Tipper du kommer til å må utsette det et år før du kan komme inn. Ettersom det jeg leser av det du skrev, kommer du til å være på krykker en god stund til.

Ta kontakt, forklar situasjonen og vær lei deg over at du ikke kan komme inn. Forklar også at du vil veldig gjerne komme inn når du blir frisk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...