Bruno Mars Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Ønsker meg en ny skinjakke til vår/sommer. Jeg har en nå, men den er fora og det blir så varmt... Ønsker en helt clean en. Åpne lommer på siden er ønsket. Bryr meg ikke om merke, men jeg kan si at jeg ikke er mye villig til å betale mer enn 1500,-. Farge? Helt svart, en mørk-rød eller beasj/champanje. Eller kanskje noe annet..? Er mann forøvrig. Eksempler på ting som er i nærheten: Lenke til kommentar
Populært innlegg chrisoh Skrevet 9. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Du har dårlig smak. 15 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Så kom med noen forslag til skinnjakker da, chrisoh. Eventuelt kan du dra et annet sted og spre dritt. 6 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Du har dårlig smak. Seriøst? Kombinert med spisse lakksko, hullete jeans og en fet skjorte fra Jack & Jones ville jo de jakkene vært latterlig kule. 8 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 fkm Jeg må riktignok innrømme at skinnjakke hadde jeg vurdert til sommeren hvis jeg fortsatt hadde motorsykkelen min (RIP </3) Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Leser på Mote og Velvære nå og da, og hver gang jeg er her inne er det en eller annen idiot som slenger dritt. Ærlig talt hvis du ikke har noen å bidra med så poster du ikke, så enkelt er det. Det går fint ann å hjelpe en annen selvom du ikke digger smaken hans. Til trådstarter: Sjekk her inne, kanskje du finner noe du liker: http://www.asos.com/Men/Jackets-Coats/Cat/pgecategory.aspx?cid=3606#state=Rf900%3D1633&parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=-1 4 Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vil anbefale Temple of Jawnz. De er en koreabasert gruppe skreddere som fokuserer på å lage klassiske plagg i god kvalitet uten alle de ekstra små detaljene vanlige merker velger å putte på klærne sine. De har ingen offisiel side, men tråder på to store moteforum; Style Forum og Super Future. Du bestiller gjennom mailen som står oppført der, du sender dine mål og de lager jakken tilpasset deg. Av skinnjakker leverer de i fasongene double rider, moto og bomber. Du kan ta en titt på de forskjellige jakkene på bilder postet av kunder her: https://toj.pixi.me/main.php Nå har det seg sånn at de ligger på rundt 4000kr, noe som jeg er fullstendig klar over er over dobbelt så mye som du har lyst til å bruke. Tenkte allikevel jeg skulle slenge det opp i tilfelle du ombestemmer deg. Da får du iallefall en jakke i topp kvalitet tilpasset deg som du kan ha i mange år framover. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Kan ikke si jeg fant noe særlig bra til det dere har linket, men ellers takk. Det stemmer at jakka ført blir gått med sammen med kul tskjorte, sko og jeans. Ellers vil jeg bare si at de jeg har vist bilder av her, er ikke jakker som jeg vil ha, men de er i nærheten. Her er den jeg har nå: Er egentlig fornøyd med den, men den blir for varm på sommeren. Også lurer jeg på om jeg vil ha en brun en denne gangen. Som feks fargen på den til G&B over her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 snip Super anbefaling! Double rider var jævelig stilig, må vurdere å kjøpe meg en sånn Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 9. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2011 Har siklet lenge på en slik en selv, planen er å bestille en om ikke så altfor lenge. Hvem vet,kanskje triggerfingeren blir for tung ved neste lønning? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Det er vanskelig å bedømme skinnjakker ut fra bilder, da kvaliteten på skinnet er som regel det avgjørende for min del. her er i hvert fall et bilde av en jakke som er det nærmeste jeg kan kalle fin av det jeg fant i forbifarten. http://www.luisaviaroma.com/index.aspx?#getData.aspx|CallType=Product&prodId=02133&des=&cat=41&gender=men&group=clothing&vendorColor=TTA2ODI=&season=actual&seasProdID=53I Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Den var nice ja. Synd den koster 10000,- for mye. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Dersom 1700,- er smertegrensen din må jeg nok skuffe deg og si at du vil ha vanskeligheter med å finne en pen skinnjakke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har sett en brun på Volt for en tid tilbake, mener å huske at den så kurant ut. Husker dog ikke prisen på den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg ville satt opp budsjettet med et par tusenlapper og faktisk fått et godt utvalg, i stedet for å lete etter noe som holder halvveis sammen i sømmene, men det er kanskje bare meg. Dessuten, skinnjakke om sommeren? Det ser jo bare dumt ut. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 http://www.cainefashion.co.uk/ Caine har endel i din prisklasse, kan være at du finner noe du liker der. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Der var det jo noe bra! Feks noe enkelt som denne. Til dere som har litt peiling på stoff og slikt, hvordan er denne i varmen? Da snakker jeg ikke om 30 grader i solsteika men generelt på sommeren. Kjenner jeg blir helt klam og svett av den jeg har nå. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Det er skinn, så det blir like klamt og svett som du er vandt til Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 12. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 De sendte forresten min som gift når jeg spurte, så mulig å "spare" litt mva/toll også Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2011 Men er det den forà eller noe? Det er min nå. takk for tips, wildkin. Hvilken kjøpte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå