Gå til innhold

Tøff skinjakke til vår/sommer?


Anbefalte innlegg

Ønsker meg en ny skinjakke til vår/sommer. Jeg har en nå, men den er fora og det blir så varmt... :)

 

Ønsker en helt clean en. Åpne lommer på siden er ønsket. Bryr meg ikke om merke, men jeg kan si at jeg ikke er mye villig til å betale mer enn 1500,-. Farge? Helt svart, en mørk-rød eller beasj/champanje. Eller kanskje noe annet..?

 

Er mann forøvrig.

 

Eksempler på ting som er i nærheten:

Drift_skinnjakker-l.jpg

 

Ducati-Borgo-Panigale-Mens-Leather-Jacket-98140600.jpg

 

dolce-gabbana-new-d-g-men-s-leather-jacket-coat-84f28.JPG

 

2008_River_Road_Mens_Hoodlum_Vintage_Leather_Jacket_Black.jpg

 

3394.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser på Mote og Velvære nå og da, og hver gang jeg er her inne er det en eller annen idiot som slenger dritt. Ærlig talt hvis du ikke har noen å bidra med så poster du ikke, så enkelt er det. Det går fint ann å hjelpe en annen selvom du ikke digger smaken hans.

 

 

Til trådstarter: Sjekk her inne, kanskje du finner noe du liker: http://www.asos.com/Men/Jackets-Coats/Cat/pgecategory.aspx?cid=3606#state=Rf900%3D1633&parentID=-1&pge=0&pgeSize=20&sort=-1

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Temple of Jawnz. De er en koreabasert gruppe skreddere som fokuserer på å lage klassiske plagg i god kvalitet uten alle de ekstra små detaljene vanlige merker velger å putte på klærne sine. De har ingen offisiel side, men tråder på to store moteforum; Style Forum og Super Future. Du bestiller gjennom mailen som står oppført der, du sender dine mål og de lager jakken tilpasset deg.

 

Av skinnjakker leverer de i fasongene double rider, moto og bomber. Du kan ta en titt på de forskjellige jakkene på bilder postet av kunder her: https://toj.pixi.me/main.php

 

Nå har det seg sånn at de ligger på rundt 4000kr, noe som jeg er fullstendig klar over er over dobbelt så mye som du har lyst til å bruke. Tenkte allikevel jeg skulle slenge det opp i tilfelle du ombestemmer deg. Da får du iallefall en jakke i topp kvalitet tilpasset deg som du kan ha i mange år framover. :)

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg fant noe særlig bra til det dere har linket, men ellers takk. :)

 

Det stemmer at jakka ført blir gått med sammen med kul tskjorte, sko og jeans.

 

Ellers vil jeg bare si at de jeg har vist bilder av her, er ikke jakker som jeg vil ha, men de er i nærheten.

 

Her er den jeg har nå:

DSC00842.jpg

 

DSC00841.jpg

 

DSC00840.jpg

 

Er egentlig fornøyd med den, men den blir for varm på sommeren. Også lurer jeg på om jeg vil ha en brun en denne gangen. Som feks fargen på den til G&B over her.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å bedømme skinnjakker ut fra bilder, da kvaliteten på skinnet er som regel det avgjørende for min del. her er i hvert fall et bilde av en jakke som er det nærmeste jeg kan kalle fin av det jeg fant i forbifarten.

 

http://www.luisaviaroma.com/index.aspx?#getData.aspx|CallType=Product&prodId=02133&des=&cat=41&gender=men&group=clothing&vendorColor=TTA2ODI=&season=actual&seasProdID=53I

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...