Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister tilkoplinger, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg får denne feilen noen ganger når jeg laster inn sider.

Feil 104 (net::ERR_CONNECTION_FAILED): Forsøket på å koble til tjeneren mislyktes.

Full kopi:

Denne nettsiden er ikke tilgjengelig

Det kan hende at nettsiden på http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=138600 er midlertidig nede eller flyttet permanent til en ny nettadresse.

Her er noen forslag:

Last inn denne nettsiden på nytt senere.

Feil 104 (net::ERR_CONNECTION_FAILED): Forsøket på å koble til tjeneren mislyktes.

Men trykker jeg F5 så kommer siden opp uten problemer :/ men det er litt plagsomt og veldig rart :p hehe, noen som har en ide hva det er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok jeg trenger noe seriøst hjelp her nå fordi ting er litt fucket...

Ok, så jeg fikk Error 104, stressa med det, samtidig som jeg fikk det holdt jeg på med en defrag av c: men jeg slutta den på 75% og avinstalerte avast tune up 2011 siden jeg ikke hadde full ver. og slettet et spill jeg la inn en uke siden.

Restartet dataen og nå kommer jeg på internet igjen, etter jeg forandret i IE>Instillinger>koblinger>lan>automatisk

Men nå kommer det popup av Ekstern tilkobling: koble til telenor 3g, og jeg har ingen ide hva den er der for ?:/ jeg bruker trådløs på denne.

Er det noen som kan hjelpe meg så jeg ikke får problemer med dette igjen :/ bare spør vis det er noe, :/

Lenke til kommentar

Rar ting og merkers, jeg starter league of legende clienten, jeg får beskjeden er du tilkoblet til nettet, og den lille boksen kommer opp om og koble seg til *sigh* selv om jeg er koblet til nettet -.-

så jeg trykker esc på boksen 3-4 ganger og så forsvinner den og league of legende går ifra rød til grønn og online...

Wth???

Lenke til kommentar

Enda en oppdatering.

jeg var inne på IE's Internet alternativer og inne på Tilkoblinger så var den på slå alltid standardnummeret og jeg vet ikke om den har gjort det før men jeg forandret den til slå aldri et nummer og da sluttet den pop upen og spør om koblinger og internet funka på IE / league of legende clienten uten problemer.

Er det noen som har noe og tilføye som vet mere? er det noe jeg burde sjekke etc, :/ vil bare ha det tilbake til sånn det var når det ikke var noen feil :p

Og sorry for massive wall of text med utrolig mange skrive feil :/

Lenke til kommentar

Slett cookies og se om det hjelper. Hvis ikke det funker, så slett cache.

alt funker nå :3 men vil gjerne finne ut av hva som var grunnen :/ skrevet det meste som skjedde i tidligere poster

Men det siste jeg gjorde før det funka var, re startet pc'n skiftet instillinger på ringe opp tilkobling til og aldri ringe opp, og slettet avast tune up program.

Synes bare det var veldig rart :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...