Minn Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Har en mappe på pc med bestemte filer(bilder). Nå har alle filene i denne mappen lagt seg to andre steder på pc i tillegg til den opprinnelige. Hvis jeg sletter filene i en av de nye mappene, forsvinner de også i den opprinnelige mappen. Kan noen hjelpe? Bruker Windwos 7 Home. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du har ikke bare fått laget deg to snarveier til samme mappe? Snarveier er gjerne markert med en liten pil ved siden av ikonet: Hvis du åpner alle mappene og setter markøren i adresselinja så ser du om alle egentlig er den samme mappa: Lenke til kommentar
Minn Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 De nye mappene ligger i biblioteket, Mine bilder. Det er ingen snarveier. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva står det i adresse-linja på hver av disse mappene når du har åpnet dem (ref. mitt bilde i forrig post)? Kan du legge ut et "screenshot" av dette - hvor jeg kan se navnene? Lenke til kommentar
Minn Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Det står "Biblioteker\Bilder" Dette kommer opp i en rute: "Endre måten biblioteket samler innhold på Når du inkludeer en mappe i biblioteket, vises filene i biblioteket, men de er fortsatt lagret på de opprinnelige plasseringene." Jeg vet ikke hvordan jeg lager screen shot. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 "Biblioteker\Bilder" er 'samle-navnet'. Men du sa du hadde flere mapper med de samme bildene (inne i biblioteket). Hvis du klikker på hver av disse mappene og deretter setter markøren i adresselinja - har alle forskjellig navn? Lenke til kommentar
Minn Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Nå fikk jeg det til ved å fjerne de 2 mappene i biblioteket som det sto i ruten. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå