darket Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 har googlet, men ser ikke lysningen for bare spam. 1) bytte ut en CDR500 spiller fra en astra 2002 mod 2) sette inn en ny spiller, har en deh7000 eller noe i den duren, ca 4 år gammel relativt dyr sak fra pioneer 3) samtidig få ratt funksjonene+lcd displayet til å fungere slik det gjør med den originale opel helvete jeg ønsker å kaste. Er dette smidig? plug and play? jeg har ikke åpnet og sett enda, er fortsatt for mye blå på gradestokken til at jeg orker sitte ute å fryse. Hvis dere er usikre på om min "4" år gamle relativt dyre pioneer spiller vil fungere, så kom gjerne med tips til noe som kan passe, evnt med adapter som trengs.. jeg er relativt grønn, har koblet opp\ned spillere\gammelt og nytt iso system før, men noe mer enn dette kan jeg ikke om bilstereo.. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 har googlet, men ser ikke lysningen for bare spam. 1) bytte ut en CDR500 spiller fra en astra 2002 mod 2) sette inn en ny spiller, har en deh7000 eller noe i den duren, ca 4 år gammel relativt dyr sak fra pioneer 3) samtidig få ratt funksjonene+lcd displayet til å fungere slik det gjør med den originale opel helvete jeg ønsker å kaste. Er dette smidig? plug and play? jeg har ikke åpnet og sett enda, er fortsatt for mye blå på gradestokken til at jeg orker sitte ute å fryse. Hvis dere er usikre på om min "4" år gamle relativt dyre pioneer spiller vil fungere, så kom gjerne med tips til noe som kan passe, evnt med adapter som trengs.. jeg er relativt grønn, har koblet opp\ned spillere\gammelt og nytt iso system før, men noe mer enn dette kan jeg ikke om bilstereo.. Hei. Er som regel plug and play adaptere å få kjøpt til de fleste nyere biler. Disse kan du få kjøpt gjennom din nærmeste Opel forhandler eller hor Pioneer. Men om displayet og ratt kontrollene vil fungere avhenger av om spilleren din støtter dette. For å kunne gi deg ett godt svar må jeg vite eksakt modell nr på spilleren du skal bruke. Lenke til kommentar
darket Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 DEH-P6000UB mener jeg den heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå