Gå til innhold

Naturfag, privatisteksamen til våren, spørsmål

E-wok

Anbefalte innlegg

Jeg skal altså prøve å forbedre naturfagskarakteren fra påbygg-året (NAT1003) og skal opp til eksamen til våren/sommeren.

Men jeg har et par ting jeg håper noen av dere som forhåpentligvis har vært igjennom dette kan svare på:

1. Har lest andre her på forumet som har vært oppe til eksamen i NAT1002 har fått to deler, del èn som en skriftlig multiple choice-prøve og del to som en muntlig høring med diverse spørsmål. Vil det være annerledes for meg som tar opp NAT1003?

2. Apropos spørsmål 1. Følger NAT1002 og NAT1003 samme læreplan?

3. Har også lest at folk har mottat et skriv nær eksamensperioden der det står at man må ta med dokumentasjon på godkjente, gjennomgåtte labøvelser og slikt. Hva vil det si? Tidligere karakter i faget får da vel holde?

Hvorfor ringer jeg ikke bare skolen spør dere? Vel, det er lettere å få en samtale med Obama, det er jeg HELT sikker på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål 1: Jeg hadde det ikke slik. Jeg fikk utdelt et ark med bilde av en elektorlyse, fikk en halvtime forberedelse MED bok/notater, dretter en prat med sensor for å forklare hva som skjedde i den elektrolysen. Det var det.

Spørsål 2: Vet ikke.

Spørsmål 3: Dette burde vel være godkjent da du har gjennomført lab da du gikk påbygg? I mitt tilfelle (privatist, og ikke noe lab) så spurte de ikke etter noe ting.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...