Ferendaz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Som tittelen sier lurer jeg på om det enda finns marked for iPhone 3G. Jeg hadde en skade på min iPhone å sendte den inn til forsikringsselskapet for å få den reparert evt ny, men de kan ikke reparere så jeg får ny. De kunne ikke gi meg pengene den nye telefonen er verd, så jeg må isåfall selge den. Målet er å få iPhone 4. Får jeg solgt den, og er finn.no den beste kanalen for salg? Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 kommer nok helt an på hvor mye du skal ha det Er nok alltid noen som er interessert Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du får solgt den. Tipper du får solgt den for rundt 3000,- Har du kvittering på den? Og går den nye SWAP-enheten under som en ny telefon med ny kvittering? For hvis det er tilfelle, så har du jo utvidete garanti/reklamasjon osv, og det er jo et godt salgsargument. Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du får solgt den. Tipper du får solgt den for rundt 3000,- Har du kvittering på den? Og går den nye SWAP-enheten under som en ny telefon med ny kvittering? For hvis det er tilfelle, så har du jo utvidete garanti/reklamasjon osv, og det er jo et godt salgsargument. 3000kr for en ihpone 3G er alt for mye. Denne modellen kom i 2008, og er ikke en gang lenger i handel fra butikk. Du får iphone 3GS fra kr 3890 i apple store og 4G fra 4890.. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Forsikringsselskapet sa det kosta dem 1800kr. Så jeg kan vel legge meg på ca samme? Jeg er usikker på om swappen er med ny kvittering etc, det gjenstår å se når den kommer i posten. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 3000kr for en ihpone 3G er alt for mye. Denne modellen kom i 2008, og er ikke en gang lenger i handel fra butikk. Du får iphone 3GS fra kr 3890 i apple store og 4G fra 4890.. Er nok sant... 2000 er vel kanskje mer realistisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå