Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Praktisk bil til 120.000kr!

Anbefalte innlegg

Heisann, da skal mamma kjøpe seg ny bil. Krav: praktisk, trenger ikke å være alt for stor, vi er kun to ungdommer/barn. Størrelse rundt nissan note. Tilhengerfeste, firehjulstrekk er en STOR fordel, merkeforhandler, små-sprek. Kan strekke seg til 130.000 men IKKE mer. Komfortabel må den også være, Driftsikker. Jeg har sett meg ut Suzuki Ignis SUV 1.3 4x4, åssen er denne? Takk på forhånd! :cool:

Mhv Quattro123 :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i20 og i30 er nydelige å kjøre, tighte og fine med god respons i bremser og ratt, går ikke så værst heller.

Mor har en Matrix som jeg liker veldig godt, det eneste med den er at den har litt skrangling i dashbordet, ellers så er det skikkelig automat på den, du sitter relativt høyt og det er god plass, den er også forbausende kvikk til slik modell å være.

Lenke til kommentar

Et annet tips er Saab 9-3. Den har faktisk kommet veldig godt ut av det på diverse kvalitetsstatistikker. Sjekk f.eks. TUV. Det finnes vel knappt bedre vinterbil og enkelte hevder det er som å kjøre en 4hjulstrekker. Den er bedre rustbeskyttet enn japanerne også.

Eks http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26794688

Gir etter min mening klart mer for pengene enn en Liana. Og ikke minst mer moro (motor m.m.).

Lenke til kommentar

enkelte hevder det er som å kjøre en 4hjulstrekker.

Enkelte kan ikke ha kjørt mye med firehjulstrekkere.

Når det er sagt er Suzuki Liana og Ignis virkelig biler som innfrir kravet til komfort..

Det skal liksom ikke være en fransk på veien, men så lenge man overlever med rompeballene i behold så gå det fint :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...