Jarbra Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Heisann .... Hva er forskjellen på boxed; AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz 333 MHz bus Socket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED ....og ikke Boxed; AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz 333 MHz bus Socket A (Barton) prosessor, 512kb ??? Har vurdert å kjøpe meg en XP 3000+, og dette kunne vært litt greit å vite før man kjøper Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Boxed er med AMD sin "egen kjøler". Den bråker like godt som den kjøler. Hvis du vil ha bra kjøling eller støysvak kjøling er ikke boxed noe godt valg. Hvis du vil kjøpe kjølere til cpuen ved siden av velger du uten boxed, hvis du vil ha CPU med kjøler velger du boxed. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 OK! takk for svaret .... Jeg hadde tenkt meg en Swiftech kjøler ved siden av, så da skal jeg gå for IKKE-BOXED om jeg forsto deg rett ..... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Yes i did :wink: I`m a very intellectual person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå