depeche Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har stor interesse for økonomi, og da børs, aksjer osv, og har planer om å gå finans på BI om noen år. Har det siste året mistet veldig interesse og motivasjon for å jobbe på skolen, ettersom ikke noe av det vi lærer om er noe som interesserer meg. Jeg føler egentlig bare at jeg venter på å komme i gang med økonomistudiene, for det er det jeg har lyst til å drive med fremover. Som følge av lav interesse og motivasjon, har jeg fått en del fravær det siste året, og karakterene er ikke helt på topp heller. Finans på BI krever 3.2 i snitt, det klarer jeg fint, men lurer på om det høye fraværet og de ikke så veldig høye karakterene har noe å si, utenom at det blir vanskeligere å skaffe deltidsjobb under studietiden? Når jeg er ferdig på BI, regner jeg med å gå ut med gode karakterer, og da er det vel disse som teller når jeg skal søke fremtidlige jobber? Håper på noen svar Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Når du er ferdig på BI vil ikke dine VGS karakterer være relevant. Endret 8. mars 2011 av Nash Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du kommer inn på finans uansett, går smooth det. Går selv finans og var like daff som deg på vgs Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) 3,2 i snitt er du sikker på at det er så lavt? for i så fall kan selv jeg gå der Endret 9. mars 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 jepp du trenger ikke mer enn 3,2 i snitt Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det må dog nevnes at frafallet de første månedene er meget stort, spesielt i Oslo. Mange som tror det er lettere og/eller annderledes enn det egentlig er. Er en del jobb på Finanslinja om du vil ha gode karakterer. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Du kommer inn på finans uansett, går smooth det. Går selv finans og var like daff som deg på vgs Og det går bra på finans nå? Lenke til kommentar
_student Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Som de andre skriver så bør du ikke bekymre deg om høyt fravær fra videregående. Bare vær klar over at på høyskolen må du jobbe hardt i alle fag og vise ansvar. Tom Colbjørnsen (rektor på BI) forklarer litt om dette på bloggen sin i dag, kanskje det kan være verdt å ta en titt på for deg: http://www.bi.no/no/Ressurser/BIblog/Blog/Dates/2011/3/Velkommen-til-BI/ Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvor får dere karaktersnittene fra? Lenke til kommentar
depeche Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Send mail til dem takk for link _student Lenke til kommentar
US4 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Btw. Det koster veldig mye å gå på BI Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du kommer inn på finans uansett, går smooth det. Går selv finans og var like daff som deg på vgs Og det går bra på finans nå? Jepp, går fint det! Er en del jobbing, men det går helt fint om man klarer å balansere skole/festing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå