Lars73 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har et digitalkamera, og en apacer sak hvor jeg skal kunne hente ut bildene til pc'n. Har prøvd og installere drivere til både XP og ME, men hver gang jeg har puttet i minnekortet, så får jeg "blue screen". Er det ikke litt rart at dette ikke fungerer på noen av mine os? Noen som har noen ideer til hva som kan være feil. Takker for svar Mvh Lars Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hva skjer hvis minnekortet står i leseren før du kopler den til PC'en? (Kanskje lurt å stille spørsmålet i forum for digitalkamera) _________________ skarsk -PIII 933MHz -Abit VT6X4 -384MB PC133 RAM -IBM 40GB -CanoScan 2700F -Minolta Color Page Pro L -Nikon CP995 [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-02-03 09:12 ] Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hvis jeg ikke får den til å funke ordentlig, så får det heller være. Har ikke lyst til å bruke den hvis jeg må gjøre masse jalla for å få den til å funke hver gang jeg skal bruke den :smile: (Burde nok posta denne under digitalkamera ja, gikk litt fort i svingene, sorry) Mvh Lars Lenke til kommentar
t_man Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Kan jo være at den er defekt da. Det enkleste er vel å maile/ringe til de du har kjøpt den av. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå