Gå til innhold

Marlboro classics og lignende


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Lurte først og fremst på om noen kjente til gode nettbutikker med Marlboro Classics?

Klarer liksom ikke å finne noen, og http://www.marlboroclassics.valentinofashiongroup.com er en fantastisk irriterende side. Det er ikke en nettbutikk, og de viser ikke bilder av alle plaggene på hver slide.

 

I tillegg kunne jeg tenke meg tips om eventuelle merker og/eller butikker som fører ca. samme stil som MCS. Synest det er en ganske kul og laidback hverdagsstil, og har alltid vært en stor fan av skinnjakker :)

 

Dersom noen kjenner igjen enkelte av nøkkelplaggene portrettert på den offisielle sida på en slik måte at de finnes (nesten) tilsvarende hos billigere hos andre merker, så skrik ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt faktisk å lette etter akkurat det samme. Det vil si jeg syntes marlboro skinnjakker var kule, men irriterte meg over dårlig nettside og mangel på webshops. Spot on!

 

Kan dessverre ikke hjelpe deg da dette var tråden som kom opp i søkefeltet :p

 

Var den jakka her jeg falt for. Plaget meg litt at de sa den kosta 5-6 på marlboro classic i trondheim. Kommer ikke til å gi så mye for ei skinnjakke. Så det kunne vært fint med en billig nettsjappe.

 

jakke.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...