vesletun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) har en TSSCORP DVDRW TS-H653B SCSI CDROM DEVICE Men det er noe feil på den kan ikke kopiere/brenne en lyd cd i fra den.brenne programet bare luker seg når jeg prøver å kopiere en cd.hva er feil er ingen data expert så jeg kommer til å spøre flere ganger til det er rett Endret 8. mars 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 hvis det er feil på den optiske enheten, er det vel ikke noe å mase med. er jo bare å handle inn ny! Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) hvis det er feil på den optiske enheten, er det vel ikke noe å mase med. er jo bare å handle inn ny! mener du at der bare å handle en ny dwdrom har ikke alverden av gryn.så da hadde det hvert fint å få fiksa den jeg har i fra før av Det må da gå an å fikse den jeg har i fra før Endret 8. mars 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 hvis det er feil på den optiske enheten, er det vel ikke noe å mase med. er jo bare å handle inn ny! mener du at der bare å handle en ny dwdrom har ikke alverden av gryn.så da hadde det hvert fint å få fiksa den jeg har i fra før av Det må da gå an å fikse den jeg har i fra før tror nok det kan komme til å koste mere å reparere den, enn å kjøpe ny!!! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva skjer hvis du bruker et annet brenneprogram? Mediaplayer f.eks, bare for å prøve? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det mye mer sansynlige er at det er noe galt med programmet du bruker. Det første du bør teste er å teste om det samme skjer med et alternativ brenneprogram. -Stigma Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 1. Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet.2. Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er 3. Post i riktig kategori. ... Du trenger heller ikke opprette nye tråder hele tiden når du har et oppfølgingspørsmål til ting du allerede har en tråd for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg