Papegøye Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Heisann Følger 5x5 stronglifts-programmet og er inne i 3. uka nå. Liker egentlig alle øvelsene godt, utenom barbell rows som jeg synes er mye tyngre enn de andre, i tillegg til at jeg er usikker på om jeg gjør øvelsen helt riktig og ikke belaster ryggen for mye. Er det noen andre øvelser dere anbefaler jeg kan gjøre i stedet? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kabel roing med stang evt. ligge med magen mot en skrå benk og ro med manualer 1 Lenke til kommentar
Leo_fler Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ligge rett, liggende roing. motsatt benkpress basically. Fin basis øvelse. 1 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://stronglifts.com/how-to-do-inverted-rows/ 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Stående roing er vel kanskje favoritt øvelsen min for tiden. Føler jeg får mye ut av den øvelsen!. Men, sittende roing med stang fungerer også veldig bra!. Den der man ligger på en skråbenk har jeg aldri prøvd noe særlig, men jeg syntes ikke det er en like fin øvelse som de jeg nevnte over her. Det beste er å prøve alle 3, å finne ut hvilken øvelse som passer best for deg! 1 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ja får prøve meg litt fram. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå