hans A Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Er disse billig surroundsettene bare søppel eller er det grei lyd til hjemmekino. Ser at settet leveres uten sub. Men er det noen som kjenner til KODA produktene? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8864590 Lenke til kommentar
hans A Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Ser at det kontinuerlig selges KODA AV860 på qxl. Er det ingen av dere som er kjøperne? Noen kommentar om produktet. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 En fyr jeg kjenner har et stereo-par av merket koda. De ser og høres helt okay ut , men det må jo være noe muffins når de selges så billigt Lenke til kommentar
hans A Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ja prisene ligger jo på ca. 800-900,- + frakt og exp (ca. 400,-) (Har sett på auksjonene som har gått den siste tiden) Det virker som det er to aktører som oppererer på qxl.no Man kan lurer på hvor profitten ligger! Men de er vel billige i innkjøp fra honk kong. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det lukter ugler i mosen Det lukter tyvegods :smile: Lenke til kommentar
Chief Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ser nokså primitive ut. Enkel utformelse. Men de er sikkert høyttare som høres fin ut når man kun hører på de, men som høres skikkelig dritt ut om man sammenligner de med f.eks. Bowers & Wilkins. Så er det jo så billig at det nesten er fristende å bare kjøpe for å teste ut. Får jo ufattelig mye for pengene. OG i et surround anlegg trenger man ikke den samme kvaliteten som på musikk. Dette settet og en grei billig sub ville nok være utmerket til å se film med. Personlig er jeg gått over fra kvantitet til kvalitet, defor kjøpte jeg meg et par Bowers & Wilkins DM602 S3 høyttalere som spiller så det er en fryd å sitte å høre på. De koster jo også 4 og en halv gang mer enn hele dette Koda settet også, så det skulle vel bare mangle. -Chief- Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Det går visstnok en koda feber på qxl.no Både koda av850 og av860. Et dansk firma selger utrolig mange eksemplar. 1200 stk av850 til salgs for 700,- http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8912473 Tror denne AV850 modellen har litt for små høytalere(2x5") kontra AV-860 (2x6.5"). Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Koda er vel et billigmerke er det ikke? Skal du ha skikkelige høyttalre så stikk innom hifiklubben :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå