Ideal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Kjære kvinner. Det er jo kvinnedagen, og da vil jeg gjerne si én ting til dere alle: Se til å holde kjeft og komme dere tilbake til kjøkkenet! Endret 8. mars 2011 av Ideal 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 En dag med glede må de da få, de resterende 364 dagene står i vårt favør. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Upassende synes jeg. La nå kvinnfolka få holde på i en dag, så kan du bruke årets resterende dager(mannedager) til å komme med slike utsagn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Se til å holde kjeft og komme dere tilbake til kjøkkenet! En kvinnelig kollega av meg sa det slik en gang, om en lignende bemerkning: "Jeg synes det er helt greit at gamle gubber klager, jeg. Alternativet var jo at vi faktisk var på kjøkkenet fremdeles"... Geir Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den gode bestemoren vi husker, som stod trofast ved komfyren hele livet, er vel en utdøende rase *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå