asle12 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dette tilbudet på en P150 fra Multicom må vel være totalt løp-og-kjøp, for den som har 13-14k klar til bruk Bra den, men jeg ville heller konfigurert en selv. Lenke til kommentar
asle12 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Siden Multicom Kunshan P170 er en produksjonsvare, og jeg har en med 6990m og så kommer plutselig 7970m eller 7990m ut til P170 kan jeg da bare bestille et nytt skjermkort eller må jeg kjøbe en ny en da? Går dette med prosessoren også? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Siden Multicom Kunshan P170 er en produksjonsvare, og jeg har en med 6990m og så kommer plutselig 7970m eller 7990m ut til P170 kan jeg da bare bestille et nytt skjermkort eller må jeg kjøbe en ny en da? Går dette med prosessoren også? Umulig å svare på. Det er ingen automatikk i at du kan oppgradere skjermkort eller prosessor, selv med disse maskinene. Det er best å gå ut i fra at du ikke får noen mulighet til å oppgradere. På min, f.eks., så kan jeg oppgradere til GTX 480m, hvis jeg vil - men ikke sånn helt uten videre. Jeg trenger ny/modifisert kjøler og modifisert BIOS også. Samt at det er uforholdsmessig dyrt. Endret 21. januar 2012 av thomit Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Vurderer sterkt en slik maskin, men hvordan er kvaliteten på maskinen (P150)? Fremstår på bildene som veldig plastikk og lite slitesterk :/ Endret 23. januar 2012 av ^aM^ Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Den er lagd av myk gummi og gir et mye bedre inntrykk i virkeligheten, enn den gjør på bilder. Så den er nok både slitesterk og alt annet enn "plastikkaktig". Lenke til kommentar
RayJay Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Noen her som har byttet kjølepasta på sin P150/170? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har! Gikk veldig bra. Lenke til kommentar
RayJay Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ser du valgte IC7 Diamond. Var det er merkbar forskjell? Har en GPU som trenger bytte av kjølepasta. Har slitt ut den som ligger på nå ved å åpne opp maskinen ett par ganger bare for å se av ren nysgjerrighet ligger på 75C når jeg ser på youtube klipp Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg brukte aldri pastaen som var med. :-( Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ser du valgte IC7 Diamond. Var det er merkbar forskjell? Har en GPU som trenger bytte av kjølepasta. Har slitt ut den som ligger på nå ved å åpne opp maskinen ett par ganger bare for å se av ren nysgjerrighet ligger på 75C når jeg ser på youtube klipp Hver gang du tar av heatsinken, må du også skifte kjølepasta! Sånn som du har gjort er ikke lurt i det hele tatt Lenke til kommentar
RayJay Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe, ja skjønner det nå Må få kjøpt meg no kjølepasta. Hvilken type anbefaler folk? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Noen som vet noe om når disse vil komme med noen ny generasjon grafikkort? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Clevo pleier å være blant de aller første som putter nye kort fra AMD eller Nvidia inn i maskinene sine. Men når AMD eller Nvidia kommer med en ny generasjon skjermkort for bærbare ...? Følg med på ryktebørsen. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har du ikke en kvalifisert gjetning da? Eller en link til den berømte ryktebørsen.. Jeg har ikke fulgt så vanvittig mye med på laptop hardware i det siste, så jeg er ikke så orientert. Lenke til kommentar
Tha_thing Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Trenger litt hjelp her , fikk min nye Kunshan p150 i dag og bestilte med en ekstern DVD rom siden jeg la til en ekstra SSd disk isteden for cd rom. Jeg har installert Windows 7 home premium N via USB minnepenn, men inne på maskinen er det ikke en ting som funker....eller så er alt deaktivert og venter på drivere. Problemet er at jeg finner ikke den eksterne USB cd romen i "min datamaskin" og lurer på hvordan jeg skal få installert drivere når alt av nettverkskort osv er deaktivert.. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har du ikke en kvalifisert gjetning da? Eller en link til den berømte ryktebørsen.. Jeg har ikke fulgt så vanvittig mye med på laptop hardware i det siste, så jeg er ikke så orientert. April/mai blir ofte nevnt. Tviler på at de kommer før. Ofte vanlig med noen utsettelser også. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Noen andre som har problemer med at de ikke får lyd via hdmi etter å ha oppgradert drivere? EDIT: Har 6970m Endret 27. januar 2012 av Delavar Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nå har jeg hatt pc'n i et halvår og er fortsatt strålende fornøyd. :-) er det flere enn meg som har fått støt ved å ta på maskinen i bakkant ved vifteutblåsningene? Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har enda til gode å få støyt av den Er også utrolig fornøyd med PCen! Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nyeste driverne til NVIDIa er ute www.nvidia.com Scannet pc'n med denne i går: http://www.driveridentifier.com/ Ser ut til å være en seriøs nettside hvor man finner alle driverne man trenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå