forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg vet, at det er ikke tradisjon i Norge å feire kvinnersdag, og mitt emne står kanskje på feil plass. Men jeg gratulerer alle kvinner med kvinnersdagen! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja nettopp, alle andre dager i året tilhører menn. Det er akkurat det som er diskriminerende mot kvinner. Derfor fikk de sin egen dag 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg synes vi skal kvotere inn flere kvinnedager, slik at det blir 40%. Kanskje noen fra regjeringen ser dette, og kan sette av en komite til å bruke ett 2 sifret antall millioner på å utrede en konklusjon om at dette er høyst nødvendig. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tenker ikke på diskriminering. For meg er det bare en fin helligdag, dag som faktisk merker vårens begynnelse :-) La oss glede og ikke tenke på noe negativt! Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 8. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mars 2011 Kom dere tilbake til kjøkkenet! 10 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dagen datt på feitetirsdag i år gitt Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Idag er den ene dagen kvinnene har fri fra kjøkkenet. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Dagene tilhører jo alle. er det ikke en smule idiotisk å si at 1 dag skal være deres? for meg blir det nesten det samme som å si " hei, vi bestemmer her, dere får en dag, kos dere." Er det noe dårlig og kriminell å gratulere? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ble gledelig overrasket av avisen i dag, rikt fokus på det som jeg mener er de virkelige kvinnekampene (den utrolige og forferdelige diskrimineringen av kvinner som pågår i mange land, med kjønnslemlesting, konevold, trafficing osv.), og ikke bare kjønnskvotering i offentlig sektor blabla. Ikke at det ikke er viktig, men jeg syns vi burde se litt utover vår egen nesetipp. 3 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Kom dere tilbake til kjøkkenet! Lær deg å lage mat selv! Det er i alle fall ikke dårlig å kunne. 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Det er jo ikke noe som tilsier at de har jobben på kjøkkenet uansett da. at de skal ha "fri en dag" blir bare feil. Isetdet for feire 1 dag der de liksom skal ha fri burde det heller bli satt mer fokus på fordele oppgaver/ bli kvitt det synes på dem at de skal gjøre alt husarbeid osv. ja, for jeg synes det blir som å si at de kun har den ene dagen, alle dager er deres, på samme måte som alle dager er menns. det er ikke store nokk forskjeller til at noen skal ha sin egen dag. Det er sant. Men i mitt land har vi faktisk mennsdag også. Så ingen diskriminering (oi, beklager, ikke gratulerte dere! men jeg er ikke så lenge her, så håper at dere unnskylder meg) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kom dere tilbake til kjøkkenet! Lær deg å lage mat selv! Det er i alle fall ikke dårlig å kunne. GRATULERER SÅ MEGET!!! Måtte alle kvinner ha en fortryllende dag og føle dets glede. 2 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 GRATULERER SÅ MEGET!!! Måtte alle kvinner ha en fortryllende dag og føle dets glede. Tusen takk! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 GRATULERER SÅ MEGET!!! Måtte alle kvinner ha en fortryllende dag og føle dets glede. Måtte alle menn ha en helt gjennomsnittlig dag og føle dets likegyldighet. 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Måtte alle menn ha en helt gjennomsnittlig dag og føle dets likegyldighet. I mitt land finnes det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle andre dager er mannedager Kvinnedagen er forresten noe av det mest latterlige som finnes Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg vet, at det er ikke tradisjon i Norge å feire kvinnersdag, og mitt emne står kanskje på feil plass. Men jeg gratulerer alle kvinner med kvinnersdagen! Er det ikke tradisjon for det? Jeg synes jeg ser demonstrasjonstog og festligheter på denne dagen vært år jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå