Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gratulerer med kvinnersdagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble gledelig overrasket av avisen i dag, rikt fokus på det som jeg mener er de virkelige kvinnekampene (den utrolige og forferdelige diskrimineringen av kvinner som pågår i mange land, med kjønnslemlesting, konevold, trafficing osv.), og ikke bare kjønnskvotering i offentlig sektor blabla. Ikke at det ikke er viktig, men jeg syns vi burde se litt utover vår egen nesetipp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe som tilsier at de har jobben på kjøkkenet uansett da. at de skal ha "fri en dag" blir bare feil. Isetdet for feire 1 dag der de liksom skal ha fri burde det heller bli satt mer fokus på fordele oppgaver/ bli kvitt det synes på dem at de skal gjøre alt husarbeid osv.

ja, for jeg synes det blir som å si at de kun har den ene dagen, alle dager er deres, på samme måte som alle dager er menns. det er ikke store nokk forskjeller til at noen skal ha sin egen dag.

Det er sant. Men i mitt land har vi faktisk mennsdag også. Så ingen diskriminering (oi, beklager, ikke gratulerte dere! men jeg er ikke så lenge her, så håper at dere unnskylder meg)

Lenke til kommentar

Jeg vet, at det er ikke tradisjon i Norge å feire kvinnersdag, og mitt emne står kanskje på feil plass. Men jeg gratulerer alle kvinner med kvinnersdagen!

Er det ikke tradisjon for det? Jeg synes jeg ser demonstrasjonstog og festligheter på denne dagen vært år jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...