LOLBESSE Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg prøver å logge inn på D-Link for å prøve noe en venn fortalte om at man kan skru det av via den siden. Hvis dere ikke skjønner hva jeg prater om så er det sånn at man finner IP-Adressen sin og taster den inn i en nettleser og så blir du bedt om å logge inn. Da kommer man til en D-Link innloggingside men når jeg prøver å logge inn med passordet for å koble til ruteren får jeg error:Invalid password. Jeg har prøvd som både Admin og User men ingen virker....noen ideer?er det kanskje ikke ruterpassordet som brukes for å logge inn? PLEEEASE HJELP!! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) User ID admin Password (none) eller muligens User ID admin Password admin Endret 8. mars 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 prøvde uten passord etter å ha googlet et men skal prøve admin....svare om det funket eller ikke straks:-) Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 ok det virket ikke...noen flere ideer? Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 jeg skjekka under den og den sier at jeg bare skal ta admin og ikke skrive inn noe passord men det er feil så jeg tror resette den er eneste utvei....er det noen konsekvenser for dette som jeg burde vite om før jeg gjør dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er helt harmløst, du må sette opp alt på nytt hvis du ikke har en configbackup det er det eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå