Torb88 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Heisann. Da jeg nå har gått tom for diskplass har jeg funnet fram til en løsning som forhåpentligvis kan holde meg gående i et par år til. Jeg har sett på følgende komponenter: FRACTAL DESIGN ARRAY R2 300W BLACK ASUS E35M1-I DELUXE AMD ZACATE MINI-ITX og 4 WESTERN DIGITAL CAVIAR GREEN 2TB SATA/300 64MB Alle andre komponenter har jeg allerede (ram, SSD osv..) Som dere da forstår er planen å bygge en kombinert HTPC og medieserver. Spørsmålet mitt er rett og slett om dere tror dette oppsettet kan by på noen problemer? Jeg tenker spesielt på temperaturproblemer ved å stappe 4 harddisker inn i ett så lite kabinett (det har plass til totalt 6). Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ser fint ut det, er ikke så mye varme fra de harddiskene, og det kabinettet har jo ganske god utluftning. Lenke til kommentar
Torb88 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Ser fint ut det, er ikke så mye varme fra de harddiskene, og det kabinettet har jo ganske god utluftning. Var det jeg tenkte. Har to av disse diskene i dag (1Tb versjon) og er særdeles fornøyd med de. Da satser jeg på at det fungerer, med mindre noen har noen andre bekymringer... Edit: Er det forresten noen som har testet kabinettet som kan gi meg en indikasjon på lydnivå? Endret 8. mars 2011 av Torb88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå