oslo121 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hei. Jeg har en samsung galaxy s og skal på en lang togtur snart og tenkte derfor å slenge inn en tvserie eller 2 på telefonen. Kan noen anbefalle noen nedlastingssider til å laste ned serier og eventuelt progammer man må ha på telefonen for å få denne opplevelsen best mulig? Dette har ikke noe med spørsmålet, men mens jeg er i gang lurer jeg på om nettleseren på mobilen er bra nok eller om jeg burde laste ned en ny fra market? tips? Har google search med froyo nå. Endret 8. mars 2011 av oslo121 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tror ikke vi får lov å oppgi hvor du kan laste ned tvserie episoder. Om du har tenkt å bruke 3G for å søke på internett anbefaller jeg Opera Mini da den suger lite av mobilnettet. Det er jo en del spill som Angrybirds og Ninjump som ligger gratis på Android Market. Er også gratis 3D spill inne på Samsung apps. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 bruker for det meste trådløst når jeg er på nettet, men hender jeg bruker 3G også. Er opera fortsatt best/ noe å anbefalle da? Når det gjelder programmene tenkte jeg mer på videoapps osv for å kjøre seriene eller om det funker bra med videospilleren som er på telefonen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har opplevd sync problemer med lyden når jeg så tv-serier med den orginale appen, så anbefaler at du downer "Rock Player" slik at du kan bruke den som backup, om den orginale begynner å tulle med lyden. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Opera mini er ikke den beste internettbrowseren til Android mobiler. Eneste fordelen med Opera er lite data den laster ned. Om du har lastet ned tvserier du vil legge inn på mobilen så holder det med den medfugte videospilleren. Dersom du har tekst (.srt eller .mkv fil) så lønner det seg å installere Rockplayer som SvennAndre nevnte. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke er den beste internettbrowseren til android da? er rock player den beste videospilleren eller er det noen bedre? er det eventuelt andre programmer dere synes er kjekt å ha på mobilen? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den allerede innebygde internettbrowseren gjør seg svært bra. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det samme gjelder den innebygde videoavspilleren, men ta ned rockplayer som backup. Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Forøvrig er Doubletwist gull til å føre over mediafiler. Både musikk og film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå