V. Haugen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 En uvanlig Android-mobil med fullt tastatur. Les mer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bortsett fra skjermen, virker den veldig bra. Tar heller en Motorola PRO though ^^ Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er det som er "Pro" ved den? Synes ikke den var spesielt pen heller, fristet ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er det som er "Pro" ved den? Synes ikke den var spesielt pen heller, fristet ikke i det hele tatt. Hvis noe heter "Pro" er det som regel et tastatur på den. Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sjekk heller ut Motorola Droid Pro, eller Dell Venue Pro (hvis du vil prøve WM7). Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dell Venue Pro ser bra ut men er WM7 som Bada eller virker det fullstendigt? Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aner ikke, har ikke prøvd WM7 / telefonen. Problemet med denne telefonen, slik jeg ser det, er at det er nok en qwerty-telefon med middels specs. Sammenlikn denne med f.eks. Nokia E72, så vil du se at E72 har bedre specs (nei, dette er ikke en oppfordring til å en symbian vs android diskusjon). Lenke til kommentar
J0llsrud Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Men hvorfor lager de ikke bare en telefon med større skjerm, og tastatur tilsvarende det som er på Desire Z og sånne telefoner? Her får man jo "liten" skjerm og knuslete tastatur. Bedre med litt størrelse på tastene syntes i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Enig der J0llsrud! Synes heller de burde plasser tastaturet under skjermen slik at man får det beste fra to verdener! Lenke til kommentar
heltfeil Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke alle som har lyst på en mobil som er tykk som en murstein. Men de som bryr seg om det estetiske hadde nok ikke vurdert denne heller... Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 den har jo samme specs som min 4år gamle E61i jo! bare at den har android og 1mpx mer på kameraet. men ingen blitz, elendig skjerm, osv. Nei norge skulle tatt inn Droid Pro , så jeg kunne kjøpt meg ny telefon. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke alle som har lyst på en mobil som er tykk som en murstein. Men de som bryr seg om det estetiske hadde nok ikke vurdert denne heller... Har du sett på Desire Z? Å kalle den tykk vil være feil! Og det er ikke utseende jeg bryr meg om, det er funksjonalitet. Jeg har selv HTC Touch Pro 2 på jobb og synes det er ganske behagelig å lese og skrive lengre mailer med den. På min Desire synes jeg det er litt slitsomt å skrive lengre, samt det blir mye mer skrivefeil.. PS: Skal sies at TP2 har MANGE feil og ikke er noe god telefon! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Med den banebrytende tykkelen Galaxy S2 kom på (verdens tynneste smarttelefon), så bør det ikke være noe problem å smekke på et tynt tastatur under. Jeg hadde kjøpt den (En Galaxy s 2'ish speccet telefon med fullt qwerty) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Husk at tastaturet i seg selv må bygge rundt 5 mm, i tillegg til skyvemekanismen. Det er mulig jeg bare snakker for meg selv, men desire z er uinteressant fordi den har drit dårlig byggekvalitet og stygt design. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 +5mm er ingenting iforhold til den verdien et full tastatur bringer med seg. Selv syns jeg Desire Z har et sykt fint design (veldig minimalistiskt) og føles veldig solid ut i skyvemekanismen. Har nå bare prøvd den på butikker osv, så kan ikke helt si hvordan den er i lengden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 +5mm er ingenting iforhold til den verdien et full tastatur bringer med seg. Selv syns jeg Desire Z har et sykt fint design (veldig minimalistiskt) og føles veldig solid ut i skyvemekanismen. Har nå bare prøvd den på butikker osv, så kan ikke helt si hvordan den er i lengden. Enig der, jeg har bare holdt i telefonen i noen få sekunder. Men første inntrykket var absolutt bra! Og full QWERTY-tastatur er gull verd!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Husk at tastaturet i seg selv må bygge rundt 5 mm, i tillegg til skyvemekanismen. Det er mulig jeg bare snakker for meg selv, men desire z er uinteressant fordi den har drit dårlig byggekvalitet og stygt design. Design er subjektivt, men dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 når ble det noe galt med utskyvbart tastatur? denne vil da fungere mye som en xperia x10 mini pro som en ikke kan slå sammen. kan være den har andre specs og os etc, men alikevel får jeg samme følelsen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 @drit dårlig byggekvalitet: F.eks. sies det i et tilfeldig googlet review av Desire Z: "the general build of the HTC Desire Z isn’t quite cutting edge" "we’re not much taken by the metal back panel, which pops open with a large switch, and doesn’t quite sit snugly, meaning there’s a bit of rattle when you pick it up" "The HTC Desire Z’s hinge is a massive pain and easily its biggest failing" "it’s almost impossible to use the physical keyboard when you’re using the phone in bed" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg