Gå til innhold

God i photoshop? LES

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv.

Nei.

Utdyp, vær så snill.

Ok. Du trenger ikke se "smart ut" før selve photoshoppingen. Med tanke på positur, lyssetting osv.

Lenke til kommentar

Men på det bildet TS viste, har selve fotografiet utrolig mye å si for at han virker smart, ikke kun redigeringa. Det blir ikke så bra resultat om fotografiet er likt dette

EDIT: Jeg kan også prøve meg å redigere, forresten

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv.

Nei.

Utdyp, vær så snill.

Ok. Du trenger ikke se "smart ut" før selve photoshoppingen. Med tanke på positur, lyssetting osv.

Takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei.

Utdyp, vær så snill.

Takk.

Ikke noe problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skl sende over ett bilde til den av dere jeg stoler på mest. Har enkelig aldri lagt ut et bilde av meg på internett før. Så, jeg vil gjøre noen undersøkelser før jeg gir ut bilde..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...