Nux Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hai, Jeg ønsker et bilde av meg, der jeg ser smart ut som som: Vis jeg sender dere et bilde, kan dere ordne et bilde der jeg liksom ser "smart" ut? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Legg ut her, så kan flere sende bidrag. Med mindre du er ukomfortabel med det, så klart. Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Nei. Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Nei. Utdyp, vær så snill. Lenke til kommentar
Populært innlegg akristina92 Skrevet 10. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2011 10 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Nei. Utdyp, vær så snill. Ok. Du trenger ikke se "smart ut" før selve photoshoppingen. Med tanke på positur, lyssetting osv. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Anal sex hjelper også veldig for å få en orgasme, men en runk funker liksom.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Men på det bildet TS viste, har selve fotografiet utrolig mye å si for at han virker smart, ikke kun redigeringa. Det blir ikke så bra resultat om fotografiet er likt dette EDIT: Jeg kan også prøve meg å redigere, forresten Endret 10. mars 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Anal sex hjelper også veldig for å få en orgasme, men en runk funker liksom.. No homo. 2 Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Nei. Utdyp, vær så snill. Ok. Du trenger ikke se "smart ut" før selve photoshoppingen. Med tanke på positur, lyssetting osv. Takk. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke for å være partypooper, men hvis du skal se "smart" ut må det kanskje gjøres FØR selve photoshoppingen? Med tanke på positur, lyssetting osv. Nei. Utdyp, vær så snill. Ok. Du trenger ikke se "smart ut" før selve photoshoppingen. Med tanke på positur, lyssetting osv. Takk. Ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Høy kvalitet i denne tråden! Lenke til kommentar
Nux Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Skl sende over ett bilde til den av dere jeg stoler på mest. Har enkelig aldri lagt ut et bilde av meg på internett før. Så, jeg vil gjøre noen undersøkelser før jeg gir ut bilde.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Få noen til å ta bilde av deg med pen lyssetting og god positur, hvor du ser tankefull ut, så får du et mye bedre utgangspunktresultat. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du går for en "ikke sku hunden (deg) på hårene" teknikk? Jeg ville prioritert å kunne stave "egentlig" før jeg begynte å utgi meg for å være smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå