megavolt Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Norske nettaviser burde kanskje følge samme eksempel som f.eks New York Times, som har ferske nyheter gratis, mens tilgang til arkivet er gratis. (Man kan alltids lese eldre nyhter i googles cachesystem ) Tar betalt for ferske nyheter mener du vel? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Er ganske sikker på at det altid vil være noen gratis alternativer ute og går =) Flere nettaviser går jo i overskudd.. så.. tjah.. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Sammen kan vi lage en egen gratis side som oppdateres av oss.Vi er mange nok til å holde den oppdatert 24/7. Hvis det blir betaling, så kommer det mange gratis "hjemmeutgaver" av nettaviser som sikkert blir bra oppdatert. Ja kjøp domenet: Blekka.com og lag "underground" avis selv Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Enig med tarpoon og Gabriel_X i mye her. Av norske nettaviser vil jeg mye heller betale for aftenposten.no fremfor å lese vg.no. Det samme gjelder en god del utenlandske nettaviser. Det er enkelt og greit slik at det koster å lage gode artikler, og noen må betale for moroa. Jeg gjør det gjerne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Enig med tarpoon og Gabriel_X i mye her. Av norske nettaviser vil jeg mye heller betale for aftenposten.no fremfor å lese vg.no. Det samme gjelder en god del utenlandske nettaviser. Det er enkelt og greit slik at det koster å lage gode artikler, og noen må betale for moroa. Jeg gjør det gjerne. Det er jo det som hardware.no har tenkt til å gjøre, at man lager ei plass det betalende får litt ekstra, noe som gjør at man får bedre artikkler og bedre tester. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg er enig med Kowalski; jeg kommer aldri til å betale for å lese tabloidstoffet til vg, dagbladet eller nettavisen. Skal man i så fall betale må man i hvert fall kreve å få ordentlige og seriøse nyheter - mer à la aftenposten. Er nesten flaut at vg.no ligger på toppen av de mest besøkte norske websidene, synes jeg. Selv tror jeg uansett at nyhter får man tak i vha. tjenester som Slashdot og et utall av weblogger der medlemmer scanner nettet for nyheter.Dette vil sikkert skje, men da er ikke nyhetene sylferske lenger Tror ikke det blir noe problem at de ikke blir ferske nok. Hvor ferskt er egentlig stoffet på vg.no, tror du? Ofte man finner artikler om saker som du hørte forrige uke. Det vil heldigvis alltid finnes gratis alternativer. Fri flyt av informasjon. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Popup stopper er fint. Blokker all reklamen! vekk med den. Berre til irritasjon alikevel... Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nei å nei, heeeelt på tryne dette. vg prøvde seg for ett par år tilbake med å han en hvis ordning der man skulle betale for dn samma utgaven som var i butikk som ikke akkurat ble en så _ALT_ for stor suksess.. eller hur..?, hvis noe så tragiskt som dette skulle skje i Norge så vil jeg tro att det kommer en del "private" sider som betaler den summen som skal til for å få lese å legger det ut på sin EGEN side. å tjener igjen d "tapte" på reklame osv.. det er no ivertfall min backup plan MVH Nettavis H0RE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå