V. Haugen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Post- og teletilsynet vil innføre makstak på datatrafikk i Norge også. Les mer Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg kan svare på spørsmålet om det lar seg gjennomføre, jeg. Om de har lyst... Det kan jeg faktisk også svare på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Prisene for datatrafikk over mobil er jo helt hinsides, med mulig unntak av fastaprisabonnentene innenlands. På tide å rydde opp. AtW Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor er det ingen som reagerer på SMS-prisene mens vi ikke er inne på det? Hva blir pris pr. MB da? Kan ikke være mye data i en melding, men likevel betaler vi oppmot krona pr. stykk... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når de fleste nye mobiler mottar mail på samme måte som sms er det jo bare å bruke det i stedet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Det hjelper ikke om mobilen kan ta i mot mail, når brukeren ikke har satt det opp. Det er langt mer sjelden. Endret 9. mars 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle som har Android-telefon må ha mail satt opp. Når det gjelder resten så er det nok mer sjeldent. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nettopp, og dermed er det håpløst å bruke mail siden man ikke vet hvem som har det. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 I utenforlandet er det mange, mange ganger dyrere å motta en mail enn å motta en SMS. Spesielt dersom man har "minimumsfakturering" på ip-trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg