OHJohansen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå kommer det ny modell i Cinema-serien til Philips. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vær obs på at slike TVer ikke egner seg til å se TV med. TV-sendinger er i 16:9-formatet og da vil man få sorte kanter på sidene. Det aktive skjermbildet på 50-tommeren vil tilsvare en 40,2-tommer. Storebroren på 58 tommer vil tilsvare en 46,6-tommer. Så dette er difinitivt TVer for de som ser langt mer film enn TV-sendinger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, personlig er jeg lite glad i disse 21:9-TVene, virker ikke som noen god ide untatt i visse særtilfeller. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Særtilfellene blir da som nevnt: film i 21:9 format. Om man er villig til å punge ut for den ultimate filmopplevelsen på hjemmeplan er nok dette en fin vei å gå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dersom man er på jakt etter den ultimate filmopplevelsen så kjøper man vel like gjerne en projektor med tilhørende rammelerret? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Men dersom man ikke har plass til projektor så er dette et bra alternativ. Eg hadde lett kjøpt den siden eg så og si bare bruker TV til film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg