Kristian86 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Adobe med godbiter for Lightroom-brukere Les mer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk for et godt tips til presets! Bruker ofte ferdiglagde presets når jeg skal redigere bildene, og disse ser lovende ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Begrepet "gratis" er blitt forvirrende i vår tid. Disse preset'ene er akkurat like lite gratis som IE til Windows eller cruisekontroll funksjonalitet i en bil. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hæ? De er vel like gratis som gratis mjød var for en viking. Du måtte fremdeles felle et eller annet dyr, kape hornet av det for at siden kunne nyte drikken. At noenting krever at du har noe fra før har vel aldri betydd at det ikke er gratis? //LD Lenke til kommentar
janbth Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet. Men hvordan er kvaliteten på denne konkrete pakken? AtW Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg likte disse Kommer til å plukke ut favorittene og slette resten. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet. Men hvordan er kvaliteten på denne konkrete pakken? AtW det er sånn 50/50 i min smak, jeg likte veldig godt B/W preset'ene Endret 8. mars 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hæ? De er vel like gratis som gratis mjød var for en viking. Kjøper man et produkt er ikke utstyret som følger med gratis, men betales gjennom kjøp av produktet. Dette gjelder selv om mottar utstyret i ettertid. Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Jeg trekker tilbake mine kommentarer om gratis dersom pakka er levert av andre enn Adobe. Endret 8. mars 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg